כתב נושא: רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי  (נקרא 12776 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק הִידֶיוֹשי

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 12
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« ב- : ינואר 10, 2008, 04:41:35 »
שלום לכל חברי הפורום הנכבדים,

בחודשים האחרונים, אני עוקב בקפידה אחרי הפורום שלכם, ובמיוחד אחרי סרטוניהם והקלטותיהם של חיים בן פסח, הגולה בארץ וגיל אברהם. את רשמי מכם, כמו גם מקבוצות לאומיות אחרות, כתבתי במאמר המודבק בזאת. בהתאם לכללי ההגינות הבסיסיים, אני רוצה לתת לחיים בן פסח, גיל אברהם והגולה בארץ (כמו גם חברי פורום אחרים המצוטטים במאמר) הזדמנות להגיב לפני שאשלח את המאמר לפרסום. אני אשמח לתגובה של חיים בן פסח, בין אם בסרטון או בכל דרך אחרת. אני לא מתחייב להתייחס לתגובות או לשלב אותן במאמר, אך בהחלט אשקול לעשות זאת.

בברכה,

הידֶיוֹשי

אוניברסיטת טוקיו, יפן

----------------------------

מי לנו ומי לצרינו
שנאה, אהבה ותחימת גבולות בימין הכהניסטי הישראלי


פרשנים ביקורתיים רבים, בעיקר כאלו המגיעים מהצד השמאלי או המרכזי של המפה הפוליטית הישראלית, רגילים לחשוב על הימין הכהניסטי במונחים של קבוצות שנאה (Hate groups): הפגנות משולהבות, נאצות פרועות כנגד מנהיגי המדינה, חסימות כבישים, צעירים משתוללים, ובמקרים מסויימים אף רוצחים חסרי עכבות כברוך גולדשטין, עדן נתן-זאדה, אנשי "מחתרת בת-עין" ויגאל עמיר. על רקע השנאה הפרועה הזאת, מפתיע לראות עד כמה דומיננטית המילה "אהבה", או ליתר דיוק, "אהבת ישראל", בשיח של אותן הקבוצות בדיוק.  הרב מאיר כהנא מוגדר בעלון דרכה של תורה כמי שהכוח המניע שלו היה "אהבת ישראל", ובשמה נלחם ב"מפלצת הסובייטית" , ברוך מרזל, יו"ר מפלגת "חזית יהודית לאומית" נוהג לחתום את כל מאמריו בברכה "באהבת ישראל", ואפילו חיים בן פסח, תלמידו של כהנא ויו"ר הקבוצה המיליטנטית "Jewish Task Force" בארצות הברית, מגדיר את עצמו ואת חסידיו כאנשים "שכל כולם אהבת ישראל". במאמר זה ברצוני לטעון, כי אין מדובר במקרה פשוט של תפיסת עולם מונוליטית של "טובים מול רעים", כאשר בצד אחד ישנו "עם ישראל" שיש לאהוב, ומצד שני "גויים" שיש לשנוא. תחת זאת, אנסה להציג תמונת עולם מורכבת יותר, שאהבה ושנאה עזות משמשים בה בערבוביה. לא זאת בלבד שהאהבה קשורה לשנאה באופן הדוק, אלא גם שהגבולות, הקובעים את מי יש לאהוב ואת מי יש לשנוא, הינם גמישים יותר ממה שמקובל לחשוב. גבולות אלו עשויים להשתנות באופן ניכר במהירות רבה בתוך אותה הקבוצה, בהתאם להקשר, לקהל שאליו פונים, כמו גם לסיטואציות משתנות.
   אולם לפני שאדרש למונחי האהבה, השנאה ותחימת הגבולות בקרב מושאי המחקר, עלי לתחום את גבולותיו של מאמר זה. אני מגדיר את המונח "ימין כהניסטי", כאוסף כל הקבוצות, הארגונים והתנועות, שמשנתו של הרב מאיר כהנא מדריכה אותן באופן ישיר או עקיף.
   משנתו של הרב כהנא התבססה על מספר עקרונות פשוטים. עם ישראל הנו עם מיוחד, נבחר וקדוש, ועליו לחיות במדינה יהודית, היינו- טהורה מהשפעת זרות ונקייה מסכנת טמיעה והתבוללות. הערבים הם סכנת מוות לרעיון זה, ולא ניתן להשלים עמם או לחיות עמם בדו קיום. הם מאמינים שהארץ שלהם, תרבותם רצחנית ועקובה מדם (כפי שהתגלם בטבח חברון ב-1929, למשל) וגרוע מכל- הם מאיימים לבטל את המדינה היהודית בדרכים "דמוקרטיות" של ריבוי טבעי. המסקנה המתבקשת מעקרונות אלו היא הפרדה מוחלטת בין יהודים וערבים- גירוש של רוב ערביי ישראל
 למדינות ערב תוך עידוד הגירה מרצון או בכוח, אם לא יסתייע הדבר. עד שיתבצע הגירוש, יש לחוקק חוקי הפרדה גזעית ודתית שיפרידו בין שני העמים בכל מקומות הבילוי, התרבות והמסחר, ולהרוג כל ערבי שיעז לפגוע ביהודי. יש לציין כי כהנא מתמצת את רעיונותיו בספר, לו בחר לקרוא "לשיכים בעיניכם", פסוק הלקוח מספר במדבר ל"ג, עם קונוטציה פוליטית ברורה מאד-
וידבר יהוה אל-משה, בערבות מואב, על-ירדן ירחו, לאמור.  נא דבר אל-בני ישראל, ואמרת אליהם:  כי אתם עוברים את-הירדן, אל-ארץ כנען.  נב והורשתם את-כל-יושבי הארץ, מפניכם, ואיבדתם, את כל-משכייותם; ואת כל-צלמי מסכותם תאבדו, ואת כל-במותם תשמידו.  נג והורשתם את-הארץ, וישבתם-בה:  כי לכם נתתי את-הארץ, לרשת אותה.  [...] נה ואם-לא תורישו את-יושבי הארץ, מפניכם--והיה אשר תותירו מהם, לשיכים בעיניכם ולצנינים בצידיכם; וצררו אתכם--על-הארץ, אשר אתם יושבים בה.  נו והיה, כאשר דימיתי לעשות להם--אעשה לכם.
כהנא, וקוראיו הדתיים, ידעו היטב את סיומו של הסיפור ב"ספר יהושע"- ערים כנעניות שלמות הושמדו על ידי בני ישראל ולא נותר מהן כל זכר. הקונוטציה מהביטוי "לשיכים בעיניכם" ברורה, אם כי בתוכניתו המעשית כהנא עדיין לא מציע השמדה או טבח המוני בערבים, אלא אך ורק טיהור אתני. מכל מקום, סילוק הערבים יסלול את הדרך למדינה יהודית, המבוססת על אדני ההלכה ותורת ישראל. עם זאת, בכדי להגשים מטרה זו יש להכניע פוליטית גם את המתיוונים והבוגדים, היהודים השמאלנים, ששואפים למדינה דמוקרטית, ליברלית, בנוסח מערבי. כך, מכוונים חיציו של כהנא גם החוצה, כלפי הערבים, וגם פנימה, כלפי יריביו מקרב היהודים. מאפיינים עיקריים אלו קיימים בכל הקבוצות הכהניסטיות לסוגיהן.
מאז מותו של כהנא, קבוצות אלו אינן פועלות תמיד בשיתוף פעולה, תומכות במפלגות שונות, ולעיתים הן מתחרות ואף שוררת ביניהן איבה עזה. הקבוצות השונות מתאפיינות בדרך כלל במטרות אוטופיסטיות בעלות גוון דתי, בוז לריאל-פוליטיק של מנהיגי הציונות לדורותיה, גזענות בוטה, לוחמנות וחתירה חסרת פשרות לארץ ישראל השלמה. בניגוד לקבוצות מהימין הממסדי יותר, הן אינם רואות את עצמן כחלק מהמשחק הפוליטי הישראלי, אלא כנרדפים ומנודים שיוצאים כנגד המשחק כולו. במאמר זה אדון בשלוש קבוצות בלבד- 1. פעילי כ"ך לשעבר המתרכזים באופן רופף מסביב לדמויות כברוך מרזל, ונועם פדרמן. 2. קבוצת "כוח המשימה היהודי", או בשמה העברי, "הימין האמיתי", בהנהגת חיים בן פסח, תלמידו של הרב כהנא שישב בכלא בארצות הברית באשמת פעילות טרור. בן פסח פועל בארצות הברית, אולם רוב התעמולה שלו מכוונת לישראל, ואחדים מחסידיו פעילים בארץ. קבוצה זו מפיצה תעמולה בעיקר באמצעות סרטונים המשוגרים לאינטרנט מדי שבוע בשבוע, ולפיכך ניתן למצוא חומר רב עליה ועל השקפותיה. 3. פלג "מנהיגות יהודית" בליכוד בהנהגתו של משה פייגלין. פייגלין, בניגוד מוחלט למרזל ובן פסח, הוא כותב רהוט, משכיל ואינטליגנטי, ואין ספק כי קבוצתו היא המתוחכמת ביותר שמבין השלוש. הוא מפרסם דרך קבע מאמרים ב-NRG מעריב, כמו גם באתר הבית שלו ובבמות אחרות. עד עתה פרסם שני ספרים פוליטיים פרי עטו, במקום שאין אנשים ומלחמת החלומות. כמו מרזל ובן פסח, רואה עצמו גם פייגלין כמי שבא מחוץ למערכת הפוליטית על מנת לשנותה מן היסוד, והשקפותיו קרובות מאד לאלו של הרב כהנא. עם זאת, פייגלין, כפי שעוד נראה, מעמעם לעיתים את דיעותיו הקיצוניות ומשתמש בכוונה תחילה במונחים דו-משמעיים בכדי לפנות לקהל רחב. כמו כן, הטקטיקה שלו נבדלת משמעותית מזו של שתי הקבוצות האחרות, שמעמדן בזירה הפוליטית הישראלית שולי. הוא מנסה לפעול בתוך הליכוד, במטרה מוצהרת להשתלט עליו, להפוך אותו למפלגה ברוח השקפותיו ולהשתמש בו כקרש קפיצה בכדי להגיע לרשות הממשלה. לפיכך, הטקטיקה של פייגלין מחייבת אותו להתאים את התעמולה שלו לקהל רחב ככל האפשר מקרב אוהדי הליכוד ותומכיו.

אהבה ושנאה- שלושת המעגלים

הימין הקיצוני, ברחבי העולם כולו, מבוסס על הזדהות חזקה עם "הקבוצה שלי", תוך ניגוד ל"אחר". העם האחר, הגזע האחר, הדת האחרת, משמשים כתמונת ראי, עליה משליכים את הפחדים, החששות, וכל התכונות הרעות שמאפיינות אותך או את הקבוצה שלך. כך, למשל, מייחס משה פייגלין לערבים תכונות של רצחנות מושרשת בתרבותם, המתבטאת, למשל, בנכונותם לרצוח נשים וילדים, כאשר הוא עצמו מצהיר בגלוי כי הוא מוכן לעשות את אותם הדברים בדיוק . השנאה לאחר, ממש כמו "שבוע השנאה" ב-1984 של ג'ורג' אורוול, משמשת כחוויה מטהרת, מזככת. עם זאת, דוברי הימין הקיצוני עצמם מנגידים תמיד את השנאה לאהבה, ומנסים לבטל את חשיבותה של הראשונה בהשוואה לאחרונה. "אין אנו קיצונים ושונאי ערבים," כתב הרב כהנא, "אנחנו פשוט אוהבים יהודים." משה פייגלין, בביקורתו (הטקטית!) על כהנא, טען שהרב המנוח הדגיש, בכל זאת, יותר מדי את השנאה לערבים, ופחות מדי "את האהבה ליהודים". עם זאת, פייגלין מבהיר הבהר היטב כי ההבחנה בין טוב לרע, בין "אנחנו" ו"הם", או במילים אחרות, בין קבוצת האהבה לקבוצת השנאה, הינה מרכיב מרכזי באידיאולוגיה שלו ובמאבקו.
   אם כן, את מי אנו אוהבים, ואת מי אנו שונאים? התשובה לשאלה הזאת תלוית הקשר, ויותר מזה- ב"עדשה" שדרכה מתבוננים על המציאות. הימין הקיצוני הישראלי מתבונן על העולם דרך שלוש עדשות שונות, שמגדירות באופן שונה את קבוצת האהבה ואת קבוצת השנאה. העדשה הראשונה, הגדולה ביותר, היא עדשת "המאבק הגלובלי", היינו- מאבקה של תרבות המערב "הטובה", שהעם היהודי הוא חלק ממנה, כנגד האיסלאם הרצחני והברברי. דרך עדשה זו, אנחנו אוהבים מערביים (בעיקר אמריקאים) ושונאים ערבים ומוסלמים. העדשה השנייה מגדילה את התמונה במעט. עתה אנחנו בתוך המחנה המערבי, ועם ישראל מונגד בחוזקה לתרבות המערבית-נוצרית. בעלי הברית של "המאבק הגלובלי" מוצגים דרך עדשה זו כצבועים ושפלים, אנטישמים במסווה או בלי מסווה, שההתבדלות מהם היא צורך קיומי כמעט. כעת, אנחנו אוהבים יהודים, ושונאים גויים. העדשה השלישית, היא המגדילה ביותר, היינו- מתבוננת על המאבק בתוך עם ישראל. כעת, מושא השנאה הם אנשי השמאל, המתייוונים, בלשונו של הרב כהנא, הבולשביקים, בעיניהם של פייגלין וחיים בן פסח, ה"ערב רב", בעיניו של נועם פדרמן. השנאה ליריבים היהודים עזה כמו זו המופנית לערבים ולגויים, ואפילו יותר. שלוש נקודות המבט הללו יוצרות שיח, שבו השנאה היא רגש לגיטימי והכרחי, שהופך לעמוד יסוד של התרבות. אצל חלק מהקבוצות, ישנה גם עדשה רביעית- מגדילה עוד יותר- המתבוננת על הימין הקיצוני לבדו. אצל חיים בן פסח למשל, מופנית השנאה ביתר קלות גם לפעילים יריבים מהימין הקיצוני. לפיכך, כאשר מדברים אנשי הימין הקיצוני על "אהבת ישראל", או כל אהבה אחרת, חשוב להבין כי במילון המונחים שלהם, פירוש הדבר אהבה לקבוצה שלי. וזהותה של קבוצה זו, כפי שנטען לעיל, משתנה בהתאם להקשר ולגודל העדשה שדרכה מתבוננים.

(המשך בהודעה הבאה)

מנותק הִידֶיוֹשי

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 12
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« להגיב #1 ב- : ינואר 10, 2008, 04:42:31 »
המעגל הראשון- המאבק הגלובלי נגד האיסלאם

במאמרו ב-NRG מעריב, "עיר בירה למכירה", מביע משה פייגלין דאגה עמוקה ממצבה הקשה של התרבות המערבית במאבקה נגד האויב המוסלמי. חוד החנית של המאבק, לדעתו, הוא העם היהודי, אך מדובר במאבק משותף של כל האומות המערביות נגד האיסלאם. מצב המאבק קשה מאד:
שאריות כולה של תרבות המערב עודנה מחזיקה בקליפה החיצונית של ההגמוניה העולמית. הטכנולוגיה, הארגון החברתי והצבאי, מציאות הטוב והרע הפותחת שער לאבחנה בין אמת ושקר ומאפשרת הפקת לקחים והתקדמות, קפיטליזם וזכויות אדם. כל אלה יצרו עוצמה תרבותית שלמזרח הקרוב- המוסלמי, והרחוק- האלילי, לא היה שום סיכוי נגדה [...] אך כל זה מתפורר במהירות לעינינו. את האבחנה בין טוב לרע החליף הפוסט-מודרניזם, את החירות- שיעבוד ניהיליסטי, הקפיטליזם איבד את מוסרות העידון והריסון התרבותי, ובמקום לשחרר את האדם שיעבד אותו [...] יסודות מגדל בבל המערבי הולכים ומתפוררים [...] היסוד האמוני החרות על הדולר- הפך אות מתה ולכן גם הדולר גוסס. 'באלוהים אנו'- כבר לא 'בוטחים'. כולם בורחים מן השטרות הירקרקים עם דיוקנאות האבות המייסדים, אנשי החירות והאמונה. המלך החדש הוא ה'יוּאָן' האדמדם עם דיוקן רוצח ההמונים הגדול בהיסטוריה [מאו דזה טונג- ד"א].  [...] את ההגמוניה האמיתית גורף האיסלאם. אירופה הופכת לערבייה, למדינות רבות אין סיכוי לשרוד ללא גלי המהגרים המוסלמים- פשוט משום שאחוז הילודה שלילי. רבים מהוגי הדיעות המערביים כבר הרימו דגל לבן וקיבלו את הגזירה, אך המאחז הראשון והאחרון הוא ירושלים. [...] "השולט בהר שולט בארץ"  - כתב משורר הקטרוג והאמונה, אורי צבי גרינברג. ויתרנו על השליטה בהר ואנו מאבדים במהירות את הריבונות בארץ. אם חלילה תעלה מזימתו של אולמרט בידו, המשא ומתן על ירושלים יקרום עור וגידים, והעם היהודי ימסור באופן רשמי וסופי את הריבונות על מקור הבשורה הרוחנית העולמית, תשטוף "הבשורה" המוסלמית שתצא מציון, תחריב בחטף את הארץ, ותכבוש את העולם התרבותי כולו.
פסקה זו מגלמת לדעתי, באופן מהותי, את האמביוולנטיות של פייגלין ביחסו לתרבות המערב. מחד גיסא, אין ספק כי הוא מותח ביקורת חריפה. באירופה יש גלי מהגרים מוסלמים, הפוסט מודרניזם החליף את החירות, הדולר גוסס... גם כינוי התרבות המערבית בשם הטעון מבחינה יהודית "מגדל בבל" אינו מבשר טובות. עם זאת, מתוכן המאמר ומנימת הדברים ניכר כי "נאמנים פצעי אוהב". הביקורת היא ביקורת על "הצד שלנו", ולא על צד אחר שאין לנו עניין בו. בדרך כלל, בנבואות זעם (כמו מאמרו של פייגלין) האסון הגדול מכולם מופיע בסוף- כשיא הנבואה. יש לשים לב, כי האסון הקולוסאלי שיתרחש בסופו של דבר, לפי פייגלין, אינו נפילתה של ירושלים, אלא כיבוש העולם ה"תרבותי" (היינו- המערבי) כולו בידי האיסלאם.
   לפיכך, הצד המערבי הינו "הצד שלנו", ואנו, כיהודים, משמשים חוד החנית שלו במאבק הגלובלי נגד האיסלאם. גישה זו מופיעה שוב ושוב בכתביו ובמאמריו של פייגלין. במאמרים אחרים, הוא מקונן על הבסיס היצרני של החברה המערבית המנוצל בידי האיסלאם הטפילי, או מצהיר בצער כי בוש הפסיד את המלחמה כנגד הטרור מפני שלא הפציץ והחריב את מכה ומדינה לאחר ה-11 בספטמבר. גם חיים בן פסח מכריז באתר האינטרנט של "כוח המשימה היהודי" כי הוא "נלחם כדי להציל את אמריקה וישראל מהטרור האיסלאמי" , ובסרטונים אחרים פותח בהסתה נגד "חזירים" אפרו-אמריקאים ומהגרים מהעולם השלישי, שנתפסים בעיניו כסכנה לתרבות האמריקאית הלבנה של "מאמיני התנ"ך" ו"אנשים יראי אלוהים", או מזדהה עם "הסֶרְבִּים הגיבורים" שנאבקים במוסלמים האלבנים . כמו כן, בסרטונים שלו באנגלית הוא מקפיד להניח דגל ארצות הברית על השולחן, ולדבר על האמריקאים הלבנים במונחים של "אנחנו". התעמולה האנטי-שחורה של בן פסח הרשימה מאד, ככל הנראה, את מנהלי האתר הניאו-נאצי "חזית הסערה" (Stromfront), עד ששמו קישור מומלץ לאחד מסרטוניו, תוך הבהרה כי מדובר בסרטון חינוכי, למרות שהופק על ידי יהודי . הזדהותו של בן פסח עם תרבות המערב במלחמתה כביכול עם האיסלאם והגזעים הלא לבנים, אינה מאפיינת את כל קבוצות הימין הקיצוני. למשל, לא ניתן למצוא אותה בחוגים המקורבים לברוך מרזל או נועם פדרמן. אולם היא כן מאפיינת פעילים בימין הקיצוני, כמו פייגלין ובן פסח, שנמצאים בברית הדוקה עם הימין הנוצרי-אוונגליסטי בארצות הברית, שמפעמת בו כידוע שנאה עזה לאיסלאם ולמוסלמים. כך, למשל, מצהיר פייגלין בעליצות כי נאומיו של טום דיליי, מנהיג הרוב הרפובליקני בקונגרס, "משאירים בצל את מנהיגי המפד"ל והאיחוד הלאומי",  ואילו חיים בן פסח מצהיר באתרו כי יהודים וגויים צדיקים (הכוונה- כמובן, לבעלי בריתו בימין הנוצרי) נלחמים ביחד כנגד הטרור המוסלמי . אכן, הברית ההדוקה בין חלקים בימין הקיצוני המתנחלי, לעיתים גם הכהניסטי, ובין נוצרים פונדמנטליסטים בארצות הברית, היא חוט הקושר בין אנשים כפייגלין ובן פסח לתרבות המערבית, במיוחד בגירסתה הימנית אמריקאית.
   הצד השני של התמונה הוא האויב הקולוסאלי, המתגשם בעיקר בדמותם של הערבים והמוסלמים. כאשר מגיעים לעניין זה, שנאתם של הכהניסטים אינם יודעת גבולות. ברוח דבריו של הרב מאיר כהנא, שנהג להגדיר את ה"ערבי" (תמיד ביחיד- כי מדובר בכל ערבי וערבי בלי יוצא מן הכלל) כמפלצת רצחנית, חסרת צלם אנוש, שרק עם סילוקו הפיזי מהארץ יבוא שלום על ישראל, נוקטים אנשי הימין הקיצוני בקו של דמוניזציה מובהקת. כך, משבח נועם פדרמן מחבלים יהודים שרצחו ערבים, כולל גור המל שרוצץ את גולגלתו של זקן פלשתיני, ומתפלל לשחרורם המהיר מהכלא . בעיניו של חיים בן פסח, "הערבים המוסלמים הנאצים", כהגדרתו, הם אויב שלא ניתן להתפשר איתו, שדים שטניים, חזירים, חיות רצחניות בדמות אדם. אפילו למשתפי הפעולה עם ישראל יש "אופי נאצי" . למעשה, הפיתרון היחיד לבעיה הערבית הוא רצח המוני- של המנהיגים ושל כל יישוב ערבי שיוצא ממנו טרור. כך, מציע אתר "הימין האמיתי" של בן פסח לתלות את אבו מאזן ונסראללה בפומבי בתל אביב, לטבוח את כל האסירים הפלשתינאים בבתי הכלא הישראלים (בן פסח אף מציע לעשות זאת באופן אישי) ולכתוש כפרים שלמים בדרום לבנון על יושביהם. אזרחים ערבים אינם חפים בפשע, מכיוון שממילא כמעט מאה אחוז מהם תומכים בחיזבאללה והשמדת עם ישראל . מי שלא יחוסל, יש לעודד את הגירתו תוך מתן פיצוי כספי. בעיניו של בן פסח, אין הבדל בין ערבי לערבי, ואין חריגים ויוצאי דופן. הערבים מוגדרים כ"בני עמלק", שלפי ההלכה נחשבים כראויים למוות לפי הגדרה . המפגינים האנטי-סורים בלבנון, למשל, מחו כנגד הכיבוש הסורי לא משום שהם רוצים דמוקרטיה, אלא בגלל שהם סוחרי סמים שהסורים נטלו להם חלק מהרווחים. בן פסח מתפאר, דרך אגב, שכמנהיג הליגה להגנה יהודית טיפל במקרים בהם היה צריך "להרביץ" לנאצים, לערבים ולכל מיני שונאי ישראל (שלוש הקטגוריות מוזכרות בנשימה אחת) .
הדה-הומניזציה של הערבי בולטת גם בסרטוניו של "הגולה בארץ", אחת מהפינות הקבועות באתר של בן פסח. "הגולה בארץ" מציע דרכים להתמודדות עם "האויב הערבי הנאצי ימח שמו וזכרו", שהוא "סרטן בתוך עם ישראל". אין כל הבדל בין "האויב הערבי הנאצי הישראלי", לבין "האויב הנאצי הפלשתיני". להיפך, המסוכן יותר הוא הערבי הישראלי (שוב בלשון יחיד- רמז כי אין חריגים) השולח את בניו לצוד נערות יהודיות תמימות ולדרדר את ילדי ישראל לסמים מתוך ציווי דתי מוסלמי. המשכילים הערבים נשלחים (יש לשים לב לביטוי הזה, המרמז על כוונת מכוון קונספירטיבית) במכוון ללמוד במוסדות ישראלים להשכלה גבוהה, תוך שימוש בכספים שנגנבו מיהודים. כך הם תופסים עמדות בכירות בכלכלה הישראלית כרופאים ועורכי דין. הפשוטים שביניהם, שאינם מסוגלים ללמוד באוניברסיטה, עובדים בשכר נמוך כדי לדחוק את היהודים משוק העבודה ומחבלים בשקט ברכוש יהודי .  "השלטון השמאלני הבולשביקי" פועל, תוך סיכולים ממוקדים, רק בטרוריסטים שמסכנים את אנשי השלטון עצמם. הערבים, בתגובה, רוצחים יהודים פשוטים ממעמד נמוך. כך, מלבה "הגולה בארץ" את אש השנאה הגזענית והדתית, תוך ליבוי מקביל של שנאה מעמדית- טכניקה ידועה של תנועות גזעניות בכל רחבי העולם. לדעתו של "הגולה בארץ", הפיתרון האמיתי הוא אחד: השמדה מוחלטת של האוכלוסיה הערבית בכל מקום שבו יש פעולות טרור, שלילת אזרחות ליתר הערבים והפרדה חברתית מוחלטת בינם לבין היהודים, תוך עידוד הגירת ערבים מהארץ לצמיתות . ההתבטאות של פעילי השורה של בן פסח בפורום התנועה קיצוניות יותר, וביטויים כגון "הבקטריות הערביות המזוהמות", "הסרטן הערבי" או "כל ערבי שנהרג, בשבילי זה יום של חג", שכיחות שם עד מאד . הפורום יכול ללמד אותו על הלכי הרוח ההשמדתיים לא רק בקרב ההנהגה, אלא גם ציבור הפעילים הכהניסטים. ביטויים הלקוחים מעולם הרפואה, כגון חיטוי, סילוק גידול סרטני, חיסול בקטריות, הופכים את הרצח לעניין לא אישי, כמעט פעולה היגיינית. כל מי שקרא על השיח הנאצי כלפי היהודים, לפני השואה ובמהלכה, יזהה מיד את הדמיון. אף על פי שבן פסח ואנשיו מדברים על עידוד הגירה מרצון, נכונותם לחסל קבוצות אוכלוסיה שלמות בלי להניד עפעף, שלילת קיומם של חפים מפשע בציבור הערבי (ערבי לא יכול להיות חף מפשע, מתוך הגדרה), והשיח ההיגייני חיסולי, מהווים מחשבה ג'נוסיידית מובהקת. גם הנאצים, אחרי הכל, דיברו על סילוק היהודים ולא על השמדתם, לפחות עד לשלהי שנות השלושים, אבל הלך הרוח הג'נוסיידי שרווח באידיאולוגיה שלהם מלכתחילה, איפשר להם לעבור להשמדה ביתר קלות. כך גם ב"כוח המשימה היהודי".
רוב פעילי הימין הקיצוני הם דתיים, ואחדים מהם (אם כי בשום אופן לא כולם) מתחשבים בדעתם של רבנים הקרובים לעולם האידיאולוגי שלהם. לפיכך, חשוב ומעניין לדיוננו לראות את עמדתם של רבנים כאלו, בעיקר כפי שהיא מתבטאת בתשובותיהם לצאן מרעיתם באתרי השו"תים (שאלות-ותשובות) הדתיים השונים ברשת. יש לציין כי רוב הרבנים המשפיעים בציונות הדתית מחזיקים אמנם בעמדות ימניות מובהקות, אך לא כהניסטיות ובוודאי שלא גזעניות-חיסוליות. עם זאת, אלו אינם נחשבים למאומה בעיני הקבוצות הכהניסטיות, ולפיכך אינם רלוונטיים לדיוננו. אולם ביהודה ושומרון קיימת קבוצה לא קטנה ומשפיעה של רבנים חשובים, המחזיקים בעמדות המזכירות בהחלט את הגזענות החיסולית של חיים בן פסח ו"הגולה בארץ", ונחשבים לסמכות רוחנית בחוגים כהניסטיים. גזענות חיסולית זו מסתמכת על פרשנויות הלכתיות מבוססות, הרואות בכל הגויים (כולל, כמובן, ערבים) בהמות בדמות אדם, חסרי צלם אלוהים, שדיני "לא תרצח" אינם חלים עליהם . כאן, כרגיל, דמוניזציה, או הוצאה מכלל המין האנושי, עלולה להעניק "צ'ק פתוח" לחיסול המוני של הצד השני.
 הרב דב ליאור, רבה הקיצוני של קיריית ארבע-חברון, הנחשב לסמכות מובילה בחוגי הימין הקיצוני (ולא רק בהם) התיר, בפסק הלכה מפורסם, להרוג גם ערבים חפים מפשע. אמנם, הרב ליאור סייג זאת בשני סייגים עיקריים: הדבר צריך להיות דרוש לצרכי לחימה, ורק הצבא (לא יחידים) יכול לעשות זאת . עם זאת, מדובר בהבדל קלאסי בין סייגים הנועדים לצרכי הסברה חיצונית, לבין "קריצת עין" לקיצוניים מבית. כך, הגיב הרב דב ליאור בחיוב לטבח מערת המכפלה של ברוך גולדשטיין, אף על פי שגולדשטיין עבר כביכול על הסייגים שהציב. תגובתו האמביוולנטית (במקרה הטוב), התפרשה ומתפשרת בחוגים הרלוונטיים כעידוד מפורש לבצע מעשים דומים.
בעוד הרב ליאור מתבטא באופן מעורפל יחסית, רבנים קיצוניים אחרים הינם ברורים יותר. כך, למשל, הרב שמואל אליהו, רבה הראשי של צפת, בתשובה לשאלת גולש באתר השו"ת "Yeshiva.org". הרב אליהו נשאל על מעשה הטבח של גולדשטיין, ובאופן עקרוני מביע הסתייגות מהמעשה, אך מסיבות טקטיות בלבד. לדעתו של הרב אליהו יש סכנה במעשה כזה, משום שהוא מערער את יסודות המשמעת והסדר הציבורי ועלול להוביל לאנרכיה. עם זאת, אנחנו במצב של מלחמה של "לאום מול לאום", ובמצב כזה, מותר בהחלט לבצע רצח המוני של אוכלוסייה חפה מפשע "כעונש מונע". אמנם רק הצבא מוסמך לעשות זאת, אך יש לגלות אהדה והבנה ליחידים, כמו גולדשטיין, שנטלו את החוק לידיהם מחשש לחיי יהודים.  לרב אליהו, אם כן, אין בעיה עם מעשי טבח המוניים של אזרחים לא חמושים, אלא רק- במקרה הטוב- בעיה עם העובדה שלא המדינה עשתה זאת. מחרה מחזיק אחריו הרב אליעזר מלמד, רבה של ישיבת ההסדר הר-ברכה, שפוסק כי מותר להרוג נשים וילדים ערבים, משום שהערבים הורגים אזרחים יהודים, או במילותיו של הרב: "מי שפוגע באזרחים, צריך לדעת שמשפחתו ושכניו אף הם ייפגעו. זהו המוסר."  מכאן ועד נכונות למעשי טבח המוניים ומאורגנים הדרך כבר קצרה מאד.
בכל זאת, יש המקצרים את הדרך אף יותר. הרב יצחק גינזבורג, ראש ישיבת "עוד יוסף חי", הוגה ומיסטיקן חסידי חשוב ששימש רבם של חסידי "קבר יוסף" עד לפינוי המתחם, מרבה לספר את סיפורם של שמעון ולוי בשכם. כידוע, לפי הסיפור התנכ"י, טבחו שמעון ולוי בכל אנשי שכם כנקמה על אונס אחותם דינה. גינזבורג, בהתייחסו לסיפור, כותב כי השניים ביצעו נקמה "הנוגעת לעצם הנפש", וכאשר מדובר בחדוות הנקמה "הנוגעת לעצם הנפש", דבר לא מגביל את הנוקם- אפילו לא מצוות התורה עצמה. אין זה מקרה, כמובן, שגינזבורג שיבח בפומבי את טבח מערת המכפלה של הרוצח ברוך גולדשטיין, וייחס לו "מניעים נעלים שלא ניתן להבין", חדוות הנקמה, ככל הנראה. מיסטיקת הרצח והמוות של גינזבורג אינה תיאורטית בלבד, מאחר והוא מהווה סמכות רוחנית עבור רבים מאנשי הימין הקיצוני. באופן כללי, ניכרת אצל כהניסטים נטייה לקדש את סיפור הנקמה על אונס דינה ולהפוך אותו למודל לחיקוי. נועם פדרמן, למשל, העיר בסרקסטיות בראיון ל-NRG יהדות, כי דתיים לאומיים עומדים דום ולא מדברים אך ורק בתפילה לשלום המדינה, "והלוואי והיו עומדים דום כשקוראים על שמעון ולוי בשכם" .  
עמדה הלכתית זו מביאה אחדים מפעילי הימין הקיצוני לומר את המילים המפורשות, בלא להסתתר מאחורי דוגמאות תנכ"יות או ניסוחים מעורפלים למחצה. כך, כותב בנימין זאב כהנא, בנו ויורשו של הרב מאיר כהנא, בעלון "דרכה של תורה", כי אלוהים הרג את כל בכורי מצרים, כולל בני העבדים, למרות שלא חטאו, רק משום שהזדהו עם שיעבודו של עם ישראל. מכאן אנו למדים כי יש להשמיד את כל הערבים, גבר אישה וילד, עד האחרון שבהם:
"מכאן אנו לומדים, שעל פי מוסר ה', עצם זה שהגוי שמח על אבדן ישראל מחייב אותו. וזו תשובה לכל המקשים לסיבת החובה להשמיד את כל בני האומה של האויב הנלחם בישראל. כי אין שום ספק, שגם אלו שלא נלחמים בנו בפועל, הם מחפים ועוזרים ללוחמים. וגם אלו שלא שייכים למעגל הזה, שמחים על כל פגיעה ופיגוע נגד היהודים, וליבם עומד לצידם של אחיהם בשעה שהם נלחמים בנו (ועניין זה מוכר היטב מיחס ערביי ישראל האזרחים למלחמת אחיהם הערבים נגדינו). ועל עצם הערבות הזאת שבתוך אותה אומה, גם מתחייב העונש על כל האומה."
אצל בנימין זאב כהנא כבר אין עידוד הגירה מרצון, וכיוצא באלה פתרונות שהוצעו על ידי אביו- אך ורק השמדה, ברורה, פשוטה, ובלי ניסיונות להתחמקות ותירוצים. גישה מעשית זו מתבטאת בחיבור הקצר "מישאל ואמיתַי", דיון דמיוני על טבח גולדשטיין בין שני תושבי קריית ארבע. שם מחבר הקונטרס לא ידוע, אולם היות ודיונים בין "מישאל ואמיתי" על נושאים שונים מופיעים דרך קבע בעלון "דרכה של תורה", לא קשה להבין מאילו חוגים מגיע החיבור. אמיתי, הצד המנצח בויכוח, טוען כי לפי תורת ישראל, איסור "לא תרצח" אינו חל על גויים. העם האויב מגוייס כנגדנו עם נשותיו וטפו, ולפיכך חל עליו הכלל של "הטוב בגויים הרוג", וכן- מדובר בג'נוסייד ואין להתבייש בכך:
 במלחמת מצווה על ארץ ישראל, כאשר הגויים הנם יוזמי המלחמה כמו היום, הדין אף חמור יותר [מהוראת הרמב"ם להרוג את כל הזכרים שבאויב- ד"א], ואין התורה מסתפקת בהריגת הזכרים [...] העיקר הוא, שאתה רואה בדיוק את המושג הזה, שבני עם הנלחם בנו הם אכן בני מוות, ואפילו לאחר כניעתם, כל שכן כאשר הם עדיין נלחמים בנו במלוא התוקף!"  .
הלך הרוח בתנועתו של משה פייגלין אינו שונה באופן מהותי, אם כי כהרגלו, פייגלין מתבטא בתחכום ובזהירות מירבית. במאמרים היוצאים מבית מדרשה של "מנהיגות יהודית" לא ניתן למצוא ביטויים כ"סרטן", או "בקטריות" נוסח בן פסח, קריאה גלויה להשמדה נוסח בנימין זאב כהנא או הגיגים מיסטיים על "חדוות הנקמה" נוסח גינזבורג, אולם הרעיונות מביעים הלוך רוח השמדתי דומה. על מנת להבינם, יש לדון בתדמיתו של הערבי כפי שהוא משתקף בעיני פייגלין.
בעיניו של משה פייגלין, הערבי הוא פרא מדברי רצחני, החותר תחת כל תרבות אנושית אמיתית בכל מקום ואתר. "שאיפתם הבסיסית של עמים יצרניים," הוא כותב, "היא להיטיב עם העולם ולהוסיף לו אוצרות גשמיים ורוחניים. לא זה המקום להעמיק בטבעה של התרבות האיסלאמית, אולם הקורא מוזמן לנסות ולאתר ולו המצאה טכנולוגית אחת, יצירה מוסיקלית ראויה לשמה, או כל תרומה גשמית או רוחנית אחרת שתרמה תרבות זו לעולם בחמש מאות השנים האחרונות. 'הערבי אינו בן המדבר אלא אביו מולידו' (הנציב הבריטי הראשון...), קללת ישמאעל 'פרא אדום- ידו בכל' מתבטאת היטב בתרבות זו, ומי שאיננו מתעלם מן המציאות אינו מופתע כלל ועיקר למצוא חברה מנוונת שכל ההינע שלה הוא שלילי."
עד כאן, אין במאמריו של פייגלין תוכן השמדתי מובהק, אלא רק גזענות בוטה וסילוף גס של ההיסטוריה (כאילו היו במזרח התיכון רק "פראים ממדבריות ערב", ולא ציביליזציות מתוחכמות ורבות הישגים).   גם עיון שטחי בתוכנית המדינית של פייגלין, כפי שהיא מוצגת באתר מנהיגות יהודית, אינו מגלה נטיות השמדתיות מובהקות, אלא רק תוכנית להפלייה גזענית קשה. על מנת להשיג את מטרתו האסטרטגית, מדינה בעלת אופי יהודי (כפי שהוא מגדיר מושג זה), הוא מציע לשלול אזרחות מכל הערבים שלא יביעו נאמנות מפורשת למדינה היהודית (היינו- רוב מוחלט), ואף לשלול להם את קצבאות הביטוח הלאומי. על מנת להשלים את בידודם של הערבים, מוביל פייגלין מהלך מתוחכם של שינוי זהות. מבחינתו, אין כלל מקום לביטוי "ישראלים", שכולל בתוכו גם יהודים וגם ערבים. "אני מישראל," כתב באחד ממאמריו, "כי אני פשוט יהודי." כשאנחנו לא נהיה חילונים ודתיים, אלא "פשוט יהודים", אז "טיבי יהיה פשוט ערבי."  בזהות החדשה שפייגלין יוצר, אין מקום לערבי (או לדרוזי) אלא ליהודים בלבד. כך משלים פייגלין את המהלך שהתחיל בתיאור הערבים כפראים מאוסים, רצחניים ומהרסי תרבות- בידודם הטוטלי מהחברה הכללית. לפיכך, טעה עורך ויקיפדיה שהגדיר את משה פייגלין כליברל רדיקלי, שמוכן לאפשר אף מרי אזרחי כנגד שלטון דמוקרטי . פייגלין מוכן לאפשר מרי אזרחי, רק כאשר הוא מגיע מהצד שלו. בוודאי לא כאשר הוא מגיע בעיני מי שהוא רואה כבוגדים, לא כל שכן ערבים. הליברליזם כביכול של פייגלין לא נועד לערבים, אלא ליהודים בלבד.
חרף כך, עיון מדוקדק בתוכנית מראה שהדברים קיצוניים אף יותר. כל האמור לעיל, תקף במצב של שלום, בו הערבים לא תוקפים את עם ישראל. במצב מלחמה, טורח פייגלין להדגיש הן בתוכנית המדינית והן במאמריו, הדברים שונים לגמרי. ומכיוון שאנו במצב מלחמה, וככל הנראה נישאר בו (פייגלין לא ידוע בנכונותו לקדם את תהליך השלום), תוכנית האפלייה השקטה לימי שלום הנה תיאורטית בלבד. והרי, כפי שפייגלין כותב בגלוי, "הערבים, משני צידי הקו הירוק, הכריזו עלינו מלחמה." ובמלחמה- מותר לעשות הכל. "במלחמה," כותב פייגלין, במאמר הגנה על טרוריסטים יהודים שתכננו לרצוח נערות ערביות ("מחתרת בית עין") "אין חפים מפשע- גם לא בבתי ספר ובבתי החולים", והרג המוני של נשים וילדים מותר ואף רצוי. בתוכנית מאה הימים שלו, מציע פייגלין להקים משרד לביטחון חוץ ופנים, שיפעל כנגד "אויבי ישראל מבית ומחוץ", כל מי שמנסה לפגוע במדינה מבחינה פיזית או לשנות את אופיה מבחינה מהותית, היינו- כלי שיוכל לפעול כנגד כל ערבי שעמדתו בנוגע לאופי המדינה שונה מזו של פייגלין, או במילים אחרות- ערביי ישראל כולם . כך, שכאשר פייגלין מצהיר במרכז הליכוד כי הוא יגלה "אפס סובלנות למרדנות של ערביי ישראל, טוען כי הטרנספר, "כורח היסטורי שנגיע אליו בין אם נרצה ובין אם לא", אפשרי במצב של מלחמה כוללת, וכותב על גירוש טוטלי של התושבים בכל מקום שתצא ממנו פעילות טרור, הוא מתכוון לטיהור אתני וטבח המוני של ערבים, שעלול להידרדר בקלות לרצח עם. לאור זאת יש להבין את הסעיפים הבטחוניים בתוכנית מאה הימים, למשל- שריפה פומבית בכל בסיס של ציוד כאלות וכדורי גומי הנועד למנוע נפגעים אזרחיים, ושימוש באש חיה בלבד. במקום אחר, כותב זאת פייגלין ממש במפורש, כאשר הוא מודה כי חלומו הוא "לנצח את אויביו ולגרשם מארצו."  מחשבתו ההשמדתית של משה פייגלין, שמתחילה במהלך של דמוניזציה, ממשיכה בתוכנית של אפליה ומסתיימת בנכונות לרצח המוני במצב מלחמה- מובילה אותנו לאותם המחוזות האפלים של בנימין זאב כהנא וחיים בן פסח, חרף הרטוריקה המתוחכמת והניסוח הרציונלי כביכול.


(המשך בהודעה הבאה)

מנותק הִידֶיוֹשי

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 12
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« להגיב #2 ב- : ינואר 10, 2008, 04:44:19 »
המעגל השני: "עם לבדד ישכון"- יהודים מול גויים

במאמרו, "לא יכולים לעזור", מתלבט משה פייגלין בשאלת הפליטים הסודאנים. כידוע, לישראל לקח זמן רב לגבש מדיניות ברורה עקב הפליטים הסודאנים שהידפקו על שעריה. חלקם גורשו חזרה למצרים, חלקם נקלטו באופן זמני, וחלקם נזרקו בבאר-שבע על ידי הצבא בלא תוכנית קליטה כלשהי. לדעתו של פייגלין, יש בבעיה זו התנגשות של שני עקרונות סותרים:
מצד אחד, האוניברסליות, האכפתיות והמעורבות המוסרית בנעשה בעולם כולו הן אבן יסוד בערכי העם היהודי. מטרת העל של עם ישראל הינה 'תיקון עולם במלכות ש-די". אמנם, מאז שגלינו מארצנו והצטמצמנו מתרבות שלמה של עם, ארץ, ותורה- לממד הצר של דת בלבד- עקרון תיקון העולם הפך בלתי רלוונטי. אך היום כשחזרנו לארצנו וחידשנו את ריבונותנו, עלינו לשוב גם אל עקרונות היהדות הבסיסיים. מכאן ברור שהסיפור של פליטי סודן הוא בהחלט ענייננו ואיננו יכולים להתעלם ממנו.
מצד שני- יש עקרון יהודי חשוב אחר, עקרון ההבדלה. אנחנו, "עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב", אנחנו מברכים "המבדיל בין קודש לחול בין ישראל לעמים", ולפי זה- אנו לא צריכים להכניס את הפליטים הללו, ואת אלו שיבואו בעקבותיהם, כי זה יהרוס את זהותה היהודית של המדינה.
הדרך לפתור את הדילמה היא להבין כיצד המחוייבות שלנו ל"תיקון עולם" באמה לידי ביטוי מעשי. אם נתבונן היטב נראה שעלינו לתקן את העולם לא מתוך כך שנתערבב ונבטל את ייחודינו, כמובן גם לא מתוך קולוניאליזם או פעולות מיסינריות. אנחנו צריכים לתקן את העולם בשיטה היחידה שכל הורה יודע שהיא עובדת- באמצעות דוגמא אישית.
אנחנו נקים כאן בישראל חברת מופת יהודית שתהווה רמזור מוסרי לעולם כולו. למשל: אם סין כורתת איברים של מתנגדי משטר כדי למוכרם בשוק ההשתלות העולמי – אז מדינת ישראל מחרימה את המשחקים האולימפיים בבייג'ין. בלי חשבונות פוליטיים, מסחריים, ספורטיביים וכדומה. אין מה לעשות, זה עקרון יסוד יהודי – נשלם מחיר ונקיים אותו.
לעומת זאת, אם נתערבב עם כל העולם – נאבד את ה"לבדד ישכון" וממילא לא נוכל "לתקן עולם". לכן אסור להקשיב לאמהות ולסטודנטיות. את פליטי סודן אסור לנו להכניס לארץ.
אז איך עוזרים לסודנים? צריך לחשוב על כך. אולי מצניחים להם מזון ותרופות, אולי מפציצים את מבצעי הטבח, ואולי פשוט מבינים שאיננו יכולים לעזור כרגע. מיליארדי מוסלמים ואפריקנים קרובים אליהם תרבותית וגיאוגרפית הרבה יותר מאיתנו.
הביטוי התנכ"י "עם לבדד ישכון", הוא מילת המפתח במאמר זה. בידודו של עם ישראל מאומות העולם, ייחודו וקדושתו, הם הבסיס, כך פייגלין, לייעוד העיקרי שלו- "תיקון עולם במלכות ש-די". הסכסוך עם הערבים הוא רק פני השטח של "קונפליקט נצחי" בין ישראל לבין כל אומות העולם האחרות . מעניין לראות, כיצד מציע פייגלין פתרונות שמשרתים כולם את מטרת הבידוד הזאת. מצד אחד, כדי לשמור את עקרון ה"עם לבדד", עלינו לדחות את הפליטים הסודאנים חרף הסכנה שיגורשו חזרה לזירת ההשמדה והרצח. מצד שני, כדי לשמור על המוסר היהודי, עלינו להחרים את האולימפיאדה בבייג'ינג משום שהסינים סוחרים באברים (היינו- שמירת ייחודנו על ידי ניתוק מאירוע בינלאומי) . לכך יש להוסיף את הצעדים שמציע פייגלין ב"תוכנית מאה הימים", הכוללים פרישה מהאו"ם וניתוק יחסים עם גרמניה "ומדינות אנטישמיות" אחרות, כמו גם ביטול משרד החוץ והפיכתו ל"משרד לענייני תפוצות" שתפקידו העיקרי הוא לשמור על קשר עם יהדות העולם . תחכומו של פייגלין מתבטא בעובדה שכל הצעדים שהוא מציע, בין אם לאומיים, בין אם פוליטיים ובין אם "מוסריים", משרתים למעשה את מטרתו האסטרטגית הסופית.
בכדי להשלים את תהליך הבידוד של ישראל מהעמים, יש להוכיח לעם היהודי כי הוא אכן מבודד. בהקשר זה, האנטישמיות היא כלי מרכזי ברטוריקה של פייגלין. ואכן, האנטישמיות פושה בכל. ליהודים אין חברים אמיתיים. אירופה, כותב פייגלין בתוכנית המדינית, מונעת מאנטישמיות בוטה. גם ארצות הברית אינה ידידה אמיתית של ישראל. למעשה, פייגלין מדגיש נקודה זו ביתר שאת, בשל הפופולריות שלה זוכה אמריקה בציבוריות הישראלית. על מנת להוכיח את תזת ה"עם לבדד", יש לבודד את ישראל מאמריקה. נציגת ומנהיגת התרבות המערבית, בעלת הברית הגדולה במלחמה כנגד האיסלאם, ניצבת אף היא במחנה השני.
כך, מציג פייגלין את האמריקאים כחבר אינטרסנטים צבועים וקרים, שתמיד "יעדיפו את האינטרס שלהם על זה הישראלי", גם אם הדבר כרוך בפגיעה ממשית בבטחונה של ישראל. הציבור הישראלי רוצה להשלות את עצמנו שאמריקה היא ידידתנו, ולכן אנחנו לא באמת "עם לבדד", אך מדובר באשליה מסוכנת. הסיוע האמריקאי אינו נועד לטובתה של ישראל (כי הרי היא מחמשת גם את מצרים) אלא אך ורק למען רווחיה של תעשיית הנשק האמריקאית, ויש לוותר עליו בחפץ לב. יותר מכך- אמריקה כלאה את המרגל היהודי ג'ונתן פולארד, שמסר לישראל מידע חיוני "שארצות הברית היתה אמורה למסור לה ממילא". גורלו של פולארד, שפעל למעננו "כי אנחנו יהודים, ולא כי אנחנו ישראלים" והציל אותנו מ"הציניות האנטישמית האמריקאית", ניצבת כתזכורת מתמידה לאמת הלא נעימה של "העם לבדד", שהישראלים מנסים להדחיק .
הרצון לניתוק מהעולם מתבטא לא רק בהגיגים ובתיאוריה, אלא גם בתוכניתו המעשית של פייגלין. במצע המדיני שלו, כותב ראש "מנהיגות יהודית" כי הצעדים הדרסטיים שהוא מציע כנגד הערבים (כולל מעשי טבח המוניים, כפי שראינו בסעיף הקודם) יעוררו בוודאי התנגדות מן העולם ואף קיימת סכנה של ניתוק יחסים עם ישראל מצד מדינות מסויימות. אולם אין סיבה אמיתית לדאגה. על הסיוע האמריקאי, כאמור, אנחנו יכולים לוותר ואף רצוי שנוותר עליו, בתנאי שהוא ישלל גם ממצרים (פייגלין אינו מעלה בדעתו את האפשרות, שארצות הברית תנתק את הסיוע לישראל ודווקא תמשיך לסייע למצרים). אירופה האנטישמית תנתק יחסים איתנו רק כאשר הדבר לא יפגע באינטרסים מסחריים שלה. אך ורק מדינות כבלגיה, שאין להם מסחר אמיתי עם ישראל, ינתקו יחסים- והדבר לא מעלה ולא מוריד. "אמנם השוקולד הבלגי מצויין," כותב פייגלין, "אולם גם זה של עלית לא רע בכלל."  למעשה, מציאות כזאת של יחסים קרים אינה רק כורח אסטרטגי, אלא תוצר רצוי לפי השקפתו של פייגלין. בכדי לשמור על המציאות של "עם לבדד", אין צורך ביחסים חמים, קרבה תרבותית או ידידות בין עמים- אלא אך ורק ביחסים מסחריים קרים, כאשר ישנו אינטרס ממשי לעשות זאת. כמו במקרה של הפליטים הסודאנים, מציב את עצמו פייגלין במשוואה של win-win situation. גם נעשה כחפצנו ב"אויב הערבי", וגם, בהזדמנות זו, נוכל לבודד את עם ישראל מיתר העמים כצעד ראשון בהקמת חברת מופת יהודית ו"תיקון העולם במלכות ש-די".
אותו הרעיון מופיע, למרבה חוסר ההפתעה, גם בכתביו של הרב מאיר כהנא. הרב היהודי אמריקאי, שחסידיו נהגו להשוותו לדמויות מופת ולוחמי חירות אמריקאיים כאברהם לינקולן ומרטין לותר קינג, שפך אש וגופרית על התרבות המערבית, שייצגה בעיניו את ההתיוונות המאיימת על העם היהודי ותורתו. במאמר בעלון "דרכה של תורה", כותב כהנא כי ייחודו של עם ישראל, קדושתו ועליונותו על שאר העמים, מעוררת באופן טבעי את שנאתו של הגוי המערבי, התרבותי, המתגלם בדמותו הנצחית של היווני. הגוי מצפה שאנו נקבל את התרבות המעודנת שלו, את הספורט, את התיאטרון, את הפילוסופיה וההשכלה, אבל היהודים מסרבים, כי הם נעלים, כי הם מיוחדים, ובכך מעוררים עליהם את שנאת העולם. זהו מצב טבעי, גזירת גורל, ואין להימלט ממנו:   
העובדה שאנו נפרדים ומיוחדים היא המעוררת את שנאתו של הגוי [...] השנאה שלהם כלפינו מושרשת בדבר-מה אמיתי מאד. אחרי הכל, אנחנו עם נבחר, מיוחד וקדוש. זו היתה סיבת השנאה של היוונים כלפינו [...] בעוד לכל האומות האחרות אין בעיה להוסיף עוד עבודה זרה, או "מכביה" לחייהם, היהודים אומרים לא. לא לזיאוס. לכן היוונים היו חייבים להרוס את היהדות, מפני שהיהודים אמרו שהם הנבחרים. מסיבה זו ניקנור [הגנרל היווני] היה אחוז דיבוק. הוא הבין שמתקיים כאן ג'יהאד- מלחמה קדושה, בין שתי אומות, שתי תרבויות, שתי דתות. מלחמה רעיונית- מי באמת מיוחד ונבחר, ומי לא. 
הרב כהנא, כאמור, תואר על ידי חסידיו כמי שהונע כל חייו על ידי אהבת ישראל. ובדין, אך בסייג אחד: אהבת ישראל כצדה השני של מטבע השנאה, השנאה לגוי המערבי, לתרבותו, ולכל מה שהתרבות הזאת מייצגת.
העיקרון של "עם לבדד ישכון", והניגוד האינהרנטי בין ישראל למדינות המערב, מובלט אף יותר אצל תלמידיו המובהקים של הרב כהנא כמו חיים בן פסח. אצל בן פסח הדבר מפליא יותר מאשר אצל פייגלין וכהנא. אותו אדם שמחזיק דגל ארצות הברית על שולחנו כאשר הוא שופך אש וגופרית כנגד השחורים וההיספאנים בארצות הברית, שמדבר על "החיילים שלנו" (האמריקאים) שמתים לשווא כדי לעזור לערבים בעיראק, שמתריע כי המועמד הדמוקרטי ברק אובאמה, אם ייבחר, עלול לסכן את התרבות המערבית, משנה לחלוטין את עורו כאשר משתנה ההקשר . זאת בעיקר כאשר הוא מדבר ליהודים ומנסה להציב אותם מול ה"אחר" האמריקאי.  אמריקה, כך הוא טוען, היא מקום נורא ואיום, מאורה של פשע וסמים, עם עשרות אלפי מקרי רצח כל שנה, מלאה במוסלמים, הודים, סינים ויתר "פראים" רצחניים מהעולם השלישי . יתר על כן, אמריקה בוגדת בישראל, נשיאי ארצות הברית לדורותיהם הם אנטישמים מושבעים, ואמריקה כלאה "גיבורים יהודים" כיונתן פולארד וראובן מנינג (רוצח מורשע מהליגה להגנה יהודית). באופן כללי, אין לנו כלל ידידים בין אומות העולם . זו היא כמובן כוונה אלוהית, מכיוון שהאנטישמיות היא כלי כדי לשמור את בידודו הקדוש של עם ישראל. כאן, ניתן לראות את הדמיון לפייגלין- שמדגיש אף הוא את "עם לבדד ישכון" כעיקרון יסודי.
   
   
המעגל השלישי- "יהודים נאמנים" מול "מתייונים" ו"בוגדים"

בשני הסעיפים הקודמים ראינו, באיזו מהירות משתנים הגבולות, בכל הנוגע לאהבה ולשנאה, כאשר משתנה מושא הדיון. וכפי שהתרבות המערבית, שאנו נלחמים מול האיסלאם להצלתה, הופכת לאויב אנטישמי, כך גם "אהבת ישראל" המפורסמת מסתירה תחת כנפיה שנאה יוקדת לכל יהודי שאינו עומד בקריטריונים הכהניסטים. להלן נבחן זאת באמצעות מספר דוגמאות.
"מתייונים", ככינוי לכל היהודים שאינם מסכימים איתו ועם דרכו, היה ביטוי מפתח בכתביו של הרב מאיר כהנא, וממנו הגיע לכל ממשיכיו. בספרו, "לשכים בעיניכם", לא חסך כהנא את שבט לשונו מהשמאל היהודי "המתייוון", המאמץ את תרבויות הגויים במקום את תורת ישראל האמיתית, ובכך משחק לידי הערבים:
הם [הערבים] אינם מבינים את מבוכתה הכנה של נשמתם של המתיוונים המודרניים האלה, שאינם למעשה אלא יצורי המערב המנוכרים מיהדותם. מה שמאחד אותם הוא המאבק הממשי בין ערכי היהדות לערכי המערב. נפשותיהם טרודות באמת, ועל-כן מאמציהם להתחמק מהצורך להתמודד עם השאלה האמיתית תוך הנפת נס הדמוקראטיה המוחלטת, אשר תפילתם היא שלא יצטרכו לעולם להעמיד אותה במבחן ההבטחות שהם מבטיחים לערבים, מהווים למעשה סמים להרדמת מצפונם המודאג. בסופו של דבר ייאלצו לבחור כאשר, הודות לפחדנותם כעת, יובילו כבר את ישראל עד לסף האסון הלאומי המוחלט.    
המתייוונים הם בוגדים בעם היהודי, ומאיימים להמיט עליו חורבן:
חברי השמאל, המומרים להכעיס, רומסי קודשי ישראל, אתם האיש. אתם ומרעיכם משנאי ה', שנשאו ראש נגדו. "כי נועצו לב יחדיו עליך ברית יכרותו". אתם ואבותיכם האידאולוגים, שקוממתם נגד קדוש ישראל וקדושיו, אתם שזממתם להקים ציונות חילונית, המשוחררת מעול מלכות שמים- 'ננתקה את מוסרותימו ונשליכה ממנו עבותימו'. כסילים. בו ביום שניתקתם את מוסרותימו, את עול המצוות ומלכות ה', בו ביום גזרתם גזר-דין מוות על הציונות .
גם כאן, המינוח שכהנא בוחר להשתמש בו הוא מרכיב מרכזי ברטוריקה שלו. "מתייוונים" היא מילה טעונה מאד בשיח היהודי המסורתי. המתייוונים בתקופת החשמונאים, לפי המסורת היהודית, בגדו בעמם בשני מובנים עיקריים: לאומי ודתי. מצד אחד שרתו כובש זר ושנוא, שרצה להעביר את ישראל על דתו, ומצד שני- בגדו בדת ישראל ועבדו אלוהים אחרים. גורלם של המתייוונים, כצפוי, היה עונש מוות שניתן להם בידי היהודים החשמונאים הנאמנים. כהנא מעולם לא קרא לפגוע פיזית באנשי שמאל, אולם השנאה היוקדת שהפגין כלפיהם, בהשתמשו באחד הביטויים החריפים ביותר מהמסורת היהודית, הוציאה אותם מבחינתו ומבחינת תומכיו אל מחוץ לגדר. המתייוונים אינם כבר חלק מהמחנה היהודי, אלא בוגדים שיש להוקיע בכל תוקף.
יורשיו ותלמידיו של כהנא אינם מסתפקים בכך, ומקצינים את הקו של מורם ורבם. ראינו כבר, כיצד בנימין זאב כהנא כותב בגלוי על השמדתם של הערבים. אך על מנת לעשות זאת, יש לטפל ראשית כל בתומכיהם ה"מתייוונים". יש לשים לב, כי יריביו היהודים של כהנא מתוארים במונח ביולוגי, כמחלה ("צרעת"), בדומה להגדרות המשמשות כלפי הערבים. על ההשלכות ההשמדתיות של שימוש במונח כזה, אין צורך להכביר מילים. כותב ב"ז כהנא:
אצל מנהיג יהודי ומנהיגות יהודית דרושה הנכונות להתמודד באומץ עם הבעיות הגורליות שהכרעתן איננה סובלת דיחוי. על מנת שמנהיג יהודי יהיה ראוי לתואר כזה, דרוש שיהיה לו קודם כל אומץ הלב לעמוד מול נגע הצרעת הפנימי, ההתיוונות, ששמה לה למפעל חייה להפוך את עם ישראל להיות ככל הגוים. מתיוונים אלו, לא רק מובילים את העם להדרדרות רוחנית מסואבת, אלא במסגרת זו מונעים מהעם בכל כוחם לקבל את ההחלטות ההגיוניות המתבקשות בתחום הלאומי בכדי שלא נגיע להתאבדות לאומית. בספר שופטים (פרק ג') נאמר: "ואלה הגוים אשר הניח ה' לנסות בם את ישראל". [...] אלא שהמלחמה הפנימית של מרשיעי הברית מבני עמנו- שמחד גיסא, מחדירים אלינו את התרבות המערבית הזרה והמוסריות המסולפת והמעוותת שלה [...] גורמת גם לטובים שבתוכנו להתפתל. [...] זו ההתמודדות האמונית הגדולה והאמיתית שנותן ה' בפנינו בתקופה הרת עולם זו, והיא שתפתור את בעיותנו ותסלול את הדרך למהפכה הרוחנית ולביאת הגאולה השלמה.
ואכן, השנאה הבוערת ל"יהודי האחר" מקובלת בקרב הכהניסטים על כל פלגיהם וקבוצותיהם. בעיני ברוך מרזל, כל מי שתמך בגירוש יהודים בארץ ישראל מוגדר כפושע, ואפילו בגין ואנשי הליכוד הם "פושעי גירוש ימית" שיש לרדוף אותם בלי רחמים. יתר על כן, מתוך "אהבת ישראל" יש "ליצור קרע אמיתי מול כל הזרועות שרדפו אותנו," או במילים אחרות- מול הצבא, המפלגות הממסדיות (כולל הליכוד) מבצעי תוכנית ההתנתקות ובמשתמע- גם כל תומכיה. הקורא תוהה כלפי מי מכוונת "אהבת ישראל" שמרזל מטיף לה, מלבד לעצמו, לחבריו הכהניסטים ולמעגל האידיאולוגי המקורב אליהם.   כל היתר ראויים אך ורק לשנאה.
   ואכן, הכהניסטים אינם מקמצים בשנאה כלפי יריביהם מבית. "הגולה בארץ", אחד מהתועמלנים הקבועים באתר "כוח המשימה היהודי" של חיים בן פסח, מקדיש מקום רב לשמאל בסרטוניו השונים. לדבריו, השמאלנים מפיצים דברי תועבה כדי "שנהיה ככל העמים" ו"נעשה ככל תועבות הגויים". יתר על כן, מאשים הגולה בארץ את השמאלנים המיתיים בשורת מעשי פשע אגדיים, ביניהם הקרבה מכוונת של חיילים יהודים במלחמת יום כיפור, ורציחתם של אישים ימנים כרמטכ"ל דוד אלעזר, רפאל איתן, מאיר כהנא ורחבעם זאבי. השמאלנים אינם יהודים, אלא "ערב רב" . זהו מונח טעון במיוחד מבחינה יהודית- המציין רשעים, שאינם יהודים, שהתלוו לעם ישראל עם צאתו ממצרים. כך, מוציא "הגולה בארץ" את השמאלנים מתחום "אהבת ישראל" אל "שנאת הבוגדים". השמאלנים מואשמים, כמו בכתביו של כהנא, בהתייוונות- היינו, טשטוש המרחק המפריד בין ישראל לגויים. הכהניסטים, הזועמים על חציית הגבולות על ידי השמאלנים, מגיבים בצמצום הגבול אף יותר, והוצאת הסוררים אל מחוץ לגדר. השמאלנים, לאור זאת, אינם יהודים וראויים למוות כאחרון האויבים:
על שונאי-ישראל שמאלנים ממלכתים בולשביקים אמר דוד מלכנו זיע''א , בספר תהלים' תכלית שנאה שנאתים, כאויבים היו לי' , וכל שכן שאנו שנפגעים ממעלליהם כשנשפך דם אחינו וקרובינו לעיננו ,איך הם מעיזים לשתף פעולה בהפגנות והכאת אחינו בית-ישראל עד זוב דם , והשפלתנו לעיני מצלמות העולם בקריאות בוז יחד עם האויב הערבי הנאצי יש''ו , הם היו ראויים להיטבח בפיגועים של אותו אויב ערבי נאצי יש''ו שעשה ועושה זאת מידי יום בשם דת הדמים שלו [...] הקב''ה  במהרה יקום דם עבדיו השפוך וישלח לנו גואל-צדק בב''א.
חיים בן פסח אף הוא שופך אש וגופרית על אנשי השמאל (גם הליכוד נכלל בהגדרה זו), המוגדרים אצלו כולם כ"שמאל קיצוני". מעניין שאצל בין פסח אין "שמאל מתון", אלא רק "קיצוני". היינו- כל מי שנמצא מחוץ לגבול האידיאולוגי שנקבע על ידו, הופך באופן אוטומטי לאויב. אמנם ישנם אנשי ימין "רך", כמו אפי איתם ואריה אלדד, שיש בתורתם "קמצוץ מן האמת", אולם גם הם- בסופו של דבר- חלק בלתי נפרד מ"הממסד השמאלני הבולשביקי". מבחינתו של בן פסח, אנשי השמאל הקיצוני, המכונים גם "בולשביקים", "יהודונים" (גם כאן שואב בן פסח מהשיח הימני-קיצוני, שלא לומר ניאו-נאצי, בארצות הברית), או לחילופין- "אנטישמים מנוולים", אחראים לכל הרעות החולות במדינת ישראל. הם שואפים להקריב את העם היהודים במזיד על מנת לפייס את הערבים. הם מתעללים ביהודים טובים, בעודם מבקרים את ברגותי בתאו. התקשורת השמאלנית, כמו עיתון "הארץ", היא אנטישמית, בולשביקית, מסיתה כנגד דתיים ומזרחיים, וקשורה לאנשי עסקים נאצים בגרמניה . לפיכך, מאחל להם בן פסח "סרטן והתקפי לב". בכדי שלא להותיר ספקות, כותב בן פסח כי "רוצחי הגיבורים מהאצ"ל באלטלנה, הם לא האחים שלי ואני שונא אותם."
   סיפור אלטלנה, ספינת הנשק של האצ"ל שטובעה בפקודתו של בן גוריון, משמשת אירוע מכונן בחוגי הימין האידיאולוגי בכלל, והימין הכהניסטי בפרט. שמן למדורה מוסיפה העובדה, שמפקד הכוחות שירו באלטלנה היה לא אחר מאשר יצחק רבין, ראש הממשלה שחתם על הסכמי אוסלו ("הסכמי האסלה", בלשונו של בן פסח). ואכן, דמותו של רבין מנקזת אליה את כל השנאה הכהניסטית. בסרטון לכבוד יום הזיכרון לרצח רבין, מציג בן פסח את רבין כשיכור בזוי. ביחד עם חברו, "שמעון הפרזיט", הקריב רבין חיי יהודים ביודעין למען בעל בריתו יאסר ערפאת. יתר על כן, הוא התגאה ברצח יהודים באלטלנה כהשג הגדול ביותר בקריירה שלו.  גיל אברהם, תעמולן נוסף מתנועתו של בן פסח, ממשיך את הקו הזה ואף מקצין אותו. הוא משבח את יגאל עמיר "הגיבור", וטוען כי רבין מעולם לא נלחם בערבים, ותמיד "ברח מהקרבות" כי "היה שיכור" . רבין משמש עבור אברהם ובן פסח, באותו תפקיד ששימש פעם יוסי שריד עבור מאיר כהנא- ככלי למקד אליו את כל השנאה ל"בוגדים השמאלנים", כדי שלא תישאר עמומה ואבסרטקטית מדי. כיצד מתיישב הדבר עם "אהבת ישראל" המפורסמת, שחיים בן פסח מלא בה כל כך? מנהיג "כוח המשימה היהודי" מנסה ליישב את הסתירה ב"פנייה לאוהדי בית"ר ירושלים". "אנחנו אוהבים את העם היהודי," כותב בן פסח, ואת כל יהודי בפרט [השגיאות במקור- ד"א]. אנחנו לא אוהבים בוגדים שמסכנים את העם שלנו כמו בוגדי התשקורת השמאלנית קיצונית למשל. אבל אנחנו לא שונאים או מקללים יהודים אם הם לא בוגדים."  מכיוון שראינו כבר שגם הליכוד נכלל ב"בוגדי השמאל הקיצוני", אזי המסקנה היא שרוב היהודים החיים במדינת ישראל הם בוגדים ומותר לקלל אותם. אהבת ישראל, אם כן, היא אהבה המכוונת לכהניסטים ולמקורבים אליהם בלבד.
    מיטיב לבטא עקרונות אלו, המתגלמים בכל המקורות שציטטנו לעיל, העורך האלמוני של האתר הבלתי רשמי Hazit Jer המזוהה עם ברוך מרזל. כותב עורך האתר, המכונה power69, (ושימו לב לא רק לקריאה הידועה להשמדת ערבים, אלא גם ליחס לאויבים מבית):
אז מיהו כהניסט? מהו כהניזם? [....] כהניזם בבסיסו הוא כ-ו-ח, וחשוב שתזכרו זאת. כוח, לא רק עם אויבי ישראל הפוליטיים, אלא גם כוח בחיי היומיום. כהניזם, כהניזם אמיתי וטהור, דוגל בשחור או לבן [...] האידיאולוגיה שלך תמיד ברורה, חרוטה על פלדה מחושלת וחדה, אתה כל כך חד, עד כדי כך שכל מי ששומע אותך יכול או להתאהב בכך נואשות או לשנוא אותך שנאת מוות [...] כהניסט אמיתי לא דוגל בעידוד הגירה של מוסלמים מישראל כי אם השמדת מוסלמים [...] הכהניסטים דוגלים בהשמדת כל מי שבוגד, כל מי שאויב, וכמו שציינתי בתחילת דברי, אין מדובר רק בשטח הפוליטי, אלא גם בחיי היומיום, למשל, גם אם זה שכן שלך או כל אדם זה או אחר. וכן, גם אתה, שקורא שורות אלו, יכול להיות אויב שלי."
מעולם לא הצליח לבטא אף כותב אחר את מהות הכהניזם, כמו power69, אותו עורך אינטרנט כהניסטי אלמוני. תחימת גבולות בלתי פוסק בין חבר לאויב, אוהב לשונא, כאשר אין מקום אמיתי למרווח באמצע. גישה זו מתבטאת היטב גם ביחס של כהניסטים ליריבים פוליטיים בימין הקיצוני, או אף ליריבים אישיים. כך מאשים חיים בן פסח בבגידה, אנטישמיות ויתר תועבות את אנשי הליגה להגנה יהודית שהתנגדו למנהיגותו, ותוקף בשפה משולחת רסן את "החזירים השמאלנים הבולשביקים" מויקיפדיה העברית, רק כי לא הסכימו לפרסם ערך אודותיו . תחימת הגבולות בין טוב לרע, מסתבר, היא עניין גמיש ביותר- וניתן להכניס למחנה האויב כל אדם שיש עמו סכסוך אישי כלשהו, אפילו אם הוא ימני קיצוני או כהניסט בעצמו, כמו אנשי הליגה להגנה יהודית.
   מבחינה זו, משה פייגלין אינו קיצוני כיתר הכהניסטים. ראשית כל, השפה שלו מתונה בהרבה, ושנית, הוא מותח את הגבול במקום אחר. אם יתר הכהניסטים מוציאים מעבר לגדר את "המתייוונים", או במילים אחרות- כל מי שאינו הם, אזי פייגלין נוקט בטקטיקה אחרת, מתוחכמת בהרבה. מבחינתו, מדובר במאבק בין רוב עם ישראל, שמעוניין במדינה יהודית, לבין אליטה ממוערבת שרוצה להפוך את המדינה ל"ישראלית" ואת היהודים- לעם ככל העמים. כטקטיקן פוליטי מבריק, מבין פייגלין כי התעקשותם של מרזל, בן פסח ודומיהם על טהרה אידיאולוגית, והוצאת כל מי שאינו מסכים איתם אל "מחוץ לגדר", מקבעת אותם כאנשי שוליים הזויים. לעומת זאת, פייגלין מנסה לפנות לרוב העם בקריאה להאבק במיעוט שמאלני קטן אך בעל השפעה, שחוטף לו את המדינה מהידיים. כותב פייגלין-
תרבות המאבק הפוליטי של השמאל לגווניו השונים, התבססה על דה-לגיטימציה של היריב- לא על התמודדות אמיתית עם רעיונותיו. וזה הצליח מעל למשוער [... גם] הימין אימץ את התרבות הפוליטית הכוחנית- התרבות האנטי-אינטלקטואלית של השמאל, והפך אותה לתרבות הפוליטית השלטת בישראל [...] מדובר בתרבות פוליטית אלימה שבה למהות כבר לא נשאר מקום. הכל עניין של כוח, מניפולציות בדעת הקהל, חיבור נכון עם המושכים בחוטים בפרקליטות, בתקשורת, באקדמיה וכו' [...] הימין נכנע לתרבות הכוחנית שהחל בה בן-גוריון, תרבות שבאה לידי ביטוי קיצוני במורשתם של רבין ושרון. הבוחר כבר אינו רלוונטי- אני מראש נכנע לאדוני הארץ ומבטיח שלמרות הרוב העומד מאחורי- לא אקח מהם באמת את השלטון [...] מהר מאד הפכו שרידי החופש הפוליטי בישראל לעפר ואפר. מאז רצח רבין יש רק דעה לגיטימית אחת בישראל. ב"דמוקרטיה" הישראלית, כשאתה בוחר שמאל- אתה מקבל שמאל, וכשאתה בוחר ימין- אתה תמיד, אבל תמיד (!) מקבל שמאל.
פייגלין, אסטרטג קר רוח כתמיד, מכוון את חיצי התקפותיו כנגד אותם הגורמים, שעם כל חסרונותיהם, מהווים את הבלם העיקרי כנגד הגשמת תוכניתו, שעיקרה טיהור אתני, ניתוק ממדינות העולם, מעשי טבח המוניים והקמת דמוקרטיה "יהודית" ללא זכויות אזרח למיעוטים. כך, הוא תוקף את המחלקה היהודית בשב"כ ואת "האוליגרכים" בגלימות מבית המשפט העליון, טוען כי הוא מייצג הדמוקרטיה האמיתית, ואף מצהיר כי כשיעלה לשלטון, "יטפל" בשופטי בג"ץ באמצעות חוקי חירום. בתוכנית מאה הימים, הוא מצהיר כי ימנה מנהל רשות שידור המזוהה עם עמדתה האידיאולוגית של הממשלה, וכך- למעשה- ישתלט על התקשורת וינטרל כל ביקורת ציבורית אפשרית על מדיניותו. פייגלין, למעשה, חותר באופן מתוחכם להגשמת תוכניתו של כהנא, ובו בזמן מציג את עצמו כנציגו של הרוב היהודי במדינה הנלחם במיעוט בולשביקי המדכא אותו. בכוונתו לנקוט באמצעים, כולל שימוש בחוקי חירום, בכדי לנטרל את "האליטה השמאלנית" המסכנת אותו. נגד שאר מתנגדיו לא ינקטו צעדים, והם גם לא יוצאו אל מחוץ לכלל בגסות האופיינית לכהניסטים אחרים. כך, ינטרל פייגלין את מי שעליו לנטרל מקרב יריביו מבית, יפייס את השאר במידת האפשר, ויוכל להפנות את מלוא אלימותה של המדינה כנגד המיעוט הערבי.
   
סיכום ומסקנות

במאמר זה עמדנו על משמעותו האמיתית של המונח "אהבת ישראל" במחשבה הכהניסטית, ועל הקשר בינו לבין תחימת "גבולות הגזרה" בין בני האור לבני החושך, הטובים והרעים, הם ואנחנו. מהדוגמאות הספורות שהבאנו, ניתן היה לראות כיצד משתנים גבולות הגזרה בהתאם למצב, לאינטרסים, ובעיקר- לזהות האויב שנגדו ממוקדת האש באותו הרגע, בין אם מדובר בערבים, בגויים, בשמאלנים או אפילו בפעילי ימין אחרים. בכל מקרה, השנאה תמיד נותרת על כנה: לוהטת, בוערת, ונכונה לנשוך. חרף כל הדיבורים על אהבה, התרבות הכהניסטית הינה, בסופו של דבר, תרבות של שנאה. במקרים מסויימים, כמו היחס לערבים, מידרדרת שנאה זו לגזענות ביולוגית עד כדי נכונות לבצע השמדת עם.
   בנקודה זו נשאלת השאלה, מדוע נושא זה חשוב? מדוע להקדיש זמן ומאמץ לחקר קבוצות שוליים כהניסטיות, שהשפעתן על הפוליטיקה הישראלית נמוכה עד אפסית? מאיר כהנא הרי מת מזמן, וכך גם בנו; למה להקשיב לנועם פדרמן, שנמצא זה זמן רב במעצר בית? ברוך מרזל לא עבר את אחוז החסימה, ומישהו יודע מי זה חיים בן פסח? התשובה לכך הינה, לדעתי, כפולה.
   ראשית כל, ההיסטוריה הוכיחה שקבוצות שוליים עלולות להפוך לקבוצות מרכזיות, עם השתנות התנאים והמצב ההיסטורי. אף מדינה לא חסינה בפני משברים כלכליים וביטחוניים המזעזעים את אמות הסיפים ועלולים להעלות לשלטון קבוצות קיצוניות עם סדר יום רצחני של השמדת עם. הדבר קרה, הרי, במדינות מסויימות המוכרות לנו היטב. בישראל, הסכנה ניכרת במיוחד בכל הנוגע לקבוצת "מנהיגות יהודית" של משה פייגלין. פייגלין, כותב בחסד ואדם רגוע ומנומס, פיתח אסטרטגיה מחושבת שמטרתה להכניס את המשנה הכהניסטית, אט אט, ללב הקונצנזוס הישראלי. לא מדובר רק בהחלטתו להיכנס לליכוד, אחת המפלגות החזקות והחשובות בישראל, ולנסות להשפיע דרכה, אלא גם באופן ודרכי הכתיבה שלו. כל מי שקורא את טורו ב-NRG  מעריב, יודע כי הוא אינו כותב אך ורק על פוליטיקה, אלא גם על חשיבותו של הספורט, על יתרונותיהם של האופניים, על רעיונותיו לפיתוח טכני שימנע שכחת תינוקות ברכב, על השחיתות בישראל, ועוד נושאים קונצנזואליים המקרבים אותו ללב הקוראים. וכל זאת- בלא התייפייפות, התנצלות או ויתורים אידיאולוגים כלשהם. יתר על כן, במאבקו כנגד השמאל, הוא מנסה להטות את האש לקבוצה קטנה יחסית של אליטות ובכך לרכוש את לב הקהל הרחב. אין לי נתונים מדוייקים על כך, אך אני יכול לנחש שקוראים רבים יותר עיינו בטוריו של פייגלין ב-NRG, מאשר אלו שטרחו לקרוא את "התוכנית האסטרטגית" או "תוכנית מאה הימים", בהן הוא מביע את רעיונותיו הקיצוניים במלואם. בתנאים הפוליטיים הנוכחיים, אין לפייגלין סיכוי לכבוש את ראשות הליכוד (ולשמור אותו מאוחד), אולם אין לדעת מתי תנאים אלו ישתנו מן היסוד. לפיכך, יש לעקוב אחר פייגלין, להכיר את רעיונותיו ולחשוף אותם ברבים בכדי להתמודד היטב עם סכנה זו.
   סכנה נוספת, שיש לשים אליה לב, היא חלחולם של רעיונות כהניסטיים נוסח פייגלין גם לחוגי הימין הממוסד. הדוגמאות לכך רבות: מנאומו המפורסם של אפי איתם על "השמדה" כאחת ממטרות המלחמה בלבנון, עבור בהגדרתו של ח"כ יחיאל חזן מהליכוד את הערבים כ"תולעים", ועד הצעת החוק של ח"כ אריה אלדד מהאיחוד הלאומי, לפנות כפרים ערביים ולגרש את תושביהם אם תפוננה התנחלויות.  יתר על כן, כאשר נועם פדרמן אומר בתוכניתו השבועית כי יותר ויותר צעירים, גם מישיבות תיכוניות ממוסדות, באים אליו כדי ללמוד את "משנתו של הרב כהנא", ומנסים לשלב את ספריו בתוכנית הלימודים, אזי ישנה באמת סיבה לדאגה. מטרתו של מאמר זה אינה להציע פתרונות לבעיה הכהניסטית המתרחבת, אלא רק להצביע על הסכנה. על מנת להתמודד עם הגזענות החיסולית, המאיימת להחריב את אופיה הדמוקרטי של מדינת ישראל, חשוב- קודם לכל- להכירה היטב. וזו היא גם מטרתו האמיתית של מאמר זה: להציג את פעילי הימין הכהניסטי, ובראשם משה פייגלין, כפי שהם באמת, ללא מסיכה על פניהם.

מנותק zipora

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 287
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« להגיב #3 ב- : ינואר 10, 2008, 05:59:33 »
להגיד שחיים בן פסח הוא לא אינטלגנטי זה לא אינטלגנטי גם אם לא מסכימים לדעותיו. ומאמרים כאלו מסיחים את דעתו של העולם מהסכנה האמיתית שהיא האסלם הקיצוני. אבל תמשיך לפרסם מאמרים כאלו אתה תהיה השני שיהרגו אותו האסלם הקיצוני לא כל כך אוהב אינטלקטואלים. אני בכלל גם לא מאמינה שאתה מיפן אבל נתקלתי בחיי בכל מיני תופעות מוזרות.
« עריכה אחרונה: ינואר 10, 2008, 06:03:21 על ידי zipora »

מנותק הִידֶיוֹשי

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 12
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« להגיב #4 ב- : ינואר 10, 2008, 06:01:22 »
זה כל מה שיש לך לומר? ציפיתי לתגובות מפורטות יותר.

מנותק zipora

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 287
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« להגיב #5 ב- : ינואר 10, 2008, 06:46:47 »
המאמר לא שווה אותן. תמשיך לפרסם מאמרים כאלו העולם והשמאל ימחאו  לך כפים  ואולי גם תקבל דוקטורט ובינתים האיסלם הקיצוני יתחזק ללא הפרעה. אגב גם אני גדלתי על "ערכי הדמוקרטיה" ואני ממש לא מתלהבת לחיות במדינה דתית.  אך אנו הליברלים כיום אנו סובלים כי נתנו חופש לאויבי הדמוקרטיה האמיתיים והאויבים הם לא המתנחלים או הימניים. אגב אני ממש לא רואה את עצמי ככהניסטית והייתי שמחה אם אנשים אחרים היו מעריכים נכון את הסכנות האמיתיות לחופש.

מנותק הִידֶיוֹשי

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 12
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« להגיב #6 ב- : ינואר 10, 2008, 07:42:12 »
קל מאד לומר ש"המאמר לא שווה אותן", וזו כמובן זכותך המלאה. זכותך גם לא לקרוא ולא להתייחס לביקורת, או להתחמק ממנה בטענות שווא קלושות. בנוגע ל"אינטליגנציה" של מר בן פסח, הגעתי למסקנה זו לאחר צפייה בעשרות סרטונים שלו בפליקס וביו טיוב, "שאלו את הימין האמיתי" וכדומה, כמו גם קריאה בפורום. מסקנתי היא שמדובר באדם בּוּר, שטוף שנאה למוסלמים, ערבים, שחורים וכל מי ששונה ממנו, גזען בעל עמדות ג'נוסידיות. נדמה לי שביססתי את הטענה הזאת במאמר. אם נפלו טעויות עובדתיות, אשמח אם תתקנו אותן. פרסמתי כאן את המאמר, כדי לתת לכם זכות תגובה מקדימה- כמקובל.

מנותק oferst

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1000
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« להגיב #7 ב- : ינואר 10, 2008, 08:11:50 »
"אהבת ישראל, אם כן, היא אהבה המכוונת לכהניסטים ולמקורבים אליהם בלבד.
    מיטיב לבטא עקרונות אלו, המתגלמים בכל המקורות שציטטנו לעיל, העורך האלמוני של האתר הבלתי רשמי Hazit Jer המזוהה עם ברוך מרזל. כותב עורך האתר, המכונה power69, (ושימו לב לא רק לקריאה הידועה להשמדת ערבים, אלא גם ליחס לאויבים מבית"
זה בנאדם שאנו סולדים ממנו, אין לכהניסטים כלום נגד אשכנים.

לא משנה כמה "שנאה" יהיה במאמר שלך, דעתי לא תשתנה, את הארץ צריכים לכבוש, ולסלק את מי שמסכן אותנו.

באותה מידה אתה גם יכול לומר שהמכבים היו כהניסטים קיצוניים ומסוכנים שתכליתם הוא שנאה לאחר, למתיוונים.

מנותק הִידֶיוֹשי

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 12
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« להגיב #8 ב- : ינואר 10, 2008, 08:34:20 »
תודה על התגובה הכנה, שמאשרת את טענותיי העיקריות במאמר.

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« להגיב #9 ב- : ינואר 10, 2008, 08:51:00 »
הבל הבלים.ברוך ה' שאתה ביפן ואני לא מופתע שאנשים מהסוג שלך עזבו את ארץ ישראל,אז למי פה יש אהבת ישראל?
המחנה הליברלי נוטש את הארץ ואנשים כמוך יושבים להם בארצות זרות ורושמים מאמרים הזויים.
ועם כל השנאה שאתה מדבר עליה,אתה מדבר מתוך גישה מערבית קיצונית מצויה אז כל המאמר הארוך הזה אולי יעשה רושם על חברי "שלום עכשיו".
גזענות-אתם הליברלים גזענים,הרי חוק השבות הוא חוק גזעני כלפי הערבים אם ישראל היא מדינה דמוקרטית.
ישראל מוגדרת כמדינה יהודית "דמוקרטית",אז מי אנחנו שנמנע מהערבים להיות פה הרוב ולהפוך את ישראל למדינה ערבית? דמוקרטיה או לא דמוקרטיה?
בכל המאמר יצאת נגד כל היהדות לא על "הכהניזם",אתה מנסה להסתיר את השנאה שלך כלפי היהדות אבל בין השורות אפשר למצוא את השנאה וסגידה למערב המהולל.
לסיכום אתה אכול שנאה עצמית.
צבועים :2funny:
הייתי ממשיך לענות על כל השטויות שרשמת,אבל אין טעם.
הידושי סאן-לפחות היית רושם את שמך העברי,כבר הפכת להיות בן העם היפני O0
המילה "קיצוני" מתנוצצת כל פעם חדש במאמר שלך,רק מראה כמה תעמולה ושטיפת מוח אתה מנסה ליצור בקרב הציבור.
אני מקווה שאתה לא משתמש ביותר מדי סמים. :'(
« עריכה אחרונה: ינואר 10, 2008, 09:38:01 על ידי אֵיתָן »
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק הִידֶיוֹשי

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 12
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« להגיב #10 ב- : ינואר 10, 2008, 09:34:49 »
איתן יקירי,

למעשה, התגובה שלך לא הפתיעה אותי- ולמעשה מאשרת ומחזקת את הכתוב במאמר.

לא "עזבתי את הארץ"- אני לומד ביפן לתקופה על מנת לחזור. תבדוק פעם הבאה לפני שאתה מקשקש. הידֵיוֹשי זה לא השם שלי, אלא כינוי אינטרנטי. אין סיבה שתדעו את שמי האמיתי.

שנאה עצמית? איפה יש במאמר שנאה עצמית? במאמר יש ניתוח של עובדות וטיעונים הגיוניים. ובנוגע לסמים, אני מגדולי המתנגדים לסמים מכל הסוגים, כולל עישון טבק.

איך שאמר פעם הפילוסוף הצרפתי מונטיין- "אגרופים וגידופים הם לא תחליף לטיעונים טובים". הוא התכוון לציידי המכשפות בצרפת של העת החדשה המוקדמת, אבל ככל הנראה יש דמיון רב בין פנאטים דתיים מכל הדתות ובכל התקופות. 


מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« להגיב #11 ב- : ינואר 10, 2008, 09:53:12 »
איתן יקירי,
למעשה, התגובה שלך לא הפתיעה אותי- ולמעשה מאשרת ומחזקת את הכתוב במאמר.
לא "עזבתי את הארץ"- אני לומד ביפן לתקופה על מנת לחזור. תבדוק פעם הבאה לפני שאתה מקשקש. הידֵיוֹשי זה לא השם שלי, אלא כינוי אינטרנטי. אין סיבה שתדעו את שמי האמיתי.
שנאה עצמית? איפה יש במאמר שנאה עצמית? במאמר יש ניתוח של עובדות וטיעונים הגיוניים. ובנוגע לסמים, אני מגדולי המתנגדים לסמים מכל הסוגים, כולל עישון טבק.
איך שאמר פעם הפילוסוף הצרפתי מונטיין- "אגרופים וגידופים הם לא תחליף לטיעונים טובים". הוא התכוון לציידי המכשפות בצרפת של העת החדשה המוקדמת, אבל ככל הנראה יש דמיון רב בין פנאטים דתיים מכל הדתות ובכל התקופות. 
אני שמח שזה מחזק את הכתוב במאמר,הרי בעצם כל המאמר הוא ניתוח דפוס התנהגותם של הימין "הקיצוני" אז גם לא ציפתי שאני אחדש לך משהו.
אני לא באתי להתנגח איתך ולנסות להוכיח לך שאתה טועה,הבעתי את דעתי כי אתה עוד אדם פובליציסט שמשדר "נאורות".
אנחנו הבורים ואתה האיש בעל ההשכלה. :coolsmiley:
תגיד מה שתגיד, אלו דעות אישיות הזויות שלך והם משדרות את השנאה שלך כלפי היהדות לא כלפי הימין "הקיצוני" שאתה כל כך נהנה להדגיש את המילה קיצוני,כנראה שהניתוח שלך נכשל ובגדול.
תצטט את הפילוסוף הצרפתי,כמו שאמרתי אני לא בא להתנגח איתך כי אתה עוד אחד מיני רבים שהגיע לפה עם דעות כאלו ואחרות וחלף עם הרוח.
אני שמח שזכיתי למילה "פאנט",אפרש זאת למילה קנאי.
אני לא רואה שום פסילה להיות יהודי קנאי.
להוציא את היהדות מחוץ לחוק,וכולנו נקבל על עצמנו את עול מלכותה של תרבות המערב ונקבל את המוות בברכה.
« עריכה אחרונה: ינואר 10, 2008, 11:08:15 על ידי אֵיתָן »
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק הִידֶיוֹשי

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 12
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« להגיב #12 ב- : ינואר 10, 2008, 10:11:09 »
whatever. אם למישהו יש תגובה עניינית יותר, אני אשמח לשמוע.

מנותק האלקשי

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2820
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« להגיב #13 ב- : ינואר 10, 2008, 10:19:03 »
עברתי ברפרוף גמור על המגילה הארוכה, וצר לי לומר לך, יש לך כמה וכמה טעויות עובדתיות (את הטעויות לוגיות והאידיאולוגיות עוד לא התחלתי לנתח).

מוזר מאוד שמי שמציג עצמו כסטודנט, אינו מקפיד על הדבר הבסיסי ביותר שהוא בבליוגרפיה.

מנותק הִידֶיוֹשי

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 12
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« להגיב #14 ב- : ינואר 10, 2008, 10:22:24 »
אלו טעויות עובדתיות?

אם תצביע על טעויות כאלו, אני אשמח לתקן. זו אחת הסיבות שפרסמתי את המאמר בפורום. בנוגע להערות שוליים, אל דאגה- לכל הציטוטים יש סימוכין מלאים.

מנותק האלקשי

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2820
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« להגיב #15 ב- : ינואר 10, 2008, 10:35:05 »
אלו טעויות עובדתיות?

אם תצביע על טעויות כאלו, אני אשמח לתקן. זו אחת הסיבות שפרסמתי את המאמר בפורום. בנוגע להערות שוליים, אל דאגה- לכל הציטוטים יש סימוכין מלאים.

א. כשיהיה לי זמן, בלנ"ד, אציג לך רשימה.

ב. אם אתה טוען שאספת את המקורות, מה מונע ממך להביא את המקורות לכאן? ככה מפרסמים מאמר? זו שיטת הסמוך הישראלית הטיפוסית.

ג. איפה בדיוק אתה מתכוון לפרסם?

מנותק הִידֶיוֹשי

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 12
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« להגיב #16 ב- : ינואר 10, 2008, 10:39:29 »
ראשית כל, תודה על הנכונות להביא רשימת תיקונים. אני תומך בדיון פתוח, ואם תמצא טעות עובדתית (ותוכיח שמדובר בטעות)- אתקן אותה.

בנוגע להערות השוליים, הן נמצאות במסמך הוורד- ומשום מה לא הועתקו כשעשיתי קופי פייסט מפורמאט וורד לפורום. לא נראה לי מתאים להדביק הכל עוד פעם, אבל אם אתה תוהה בנוגע לציטוט או מקור מסויים, אני אשמח לפרסם כאן את הסימוכין.  בנוגע לשאלה "ככה מפרסמים?"- הפוסט בפורום אינו "פרסום" מכל סוג שהוא, אלא הצבת הביקורת לפניכם לשם תגובה.

מקום הפרסום של המאמר עדיין לא נקבע. יש כמה אופציות.

מנותק אלירן

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2302
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« להגיב #17 ב- : ינואר 10, 2008, 11:26:30 »
על מי אתה עובד..הידיושקי שלי?
לצערי אתה מסוג האנשים שאני מכיר הכי הכי טוב ואתה לא באמת רוצה לחזור לארץ אחרי הלימודים..
עם יתנו לך רק הצעת עבודה ביפן אתה תרוץ כמו כלב ואז אתה תגיד זה רק עבודה לבנתיים לרזומה ואז אני חוזר..נכון?

קראתי את כול המאמר ואפשר להגדיר אותו כמאמר סרק בלי טיפת ריח של נכונות או אמת.

« עריכה אחרונה: ינואר 10, 2008, 11:27:07 על ידי אלירן »

מנותק האלקשי

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2820
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« להגיב #18 ב- : ינואר 10, 2008, 13:03:15 »
ראשית כל, תודה על הנכונות להביא רשימת תיקונים. אני תומך בדיון פתוח, ואם תמצא טעות עובדתית (ותוכיח שמדובר בטעות)- אתקן אותה.

בנוגע להערות השוליים, הן נמצאות במסמך הוורד- ומשום מה לא הועתקו כשעשיתי קופי פייסט מפורמאט וורד לפורום. לא נראה לי מתאים להדביק הכל עוד פעם, אבל אם אתה תוהה בנוגע לציטוט או מקור מסויים, אני אשמח לפרסם כאן את הסימוכין.  בנוגע לשאלה "ככה מפרסמים?"- הפוסט בפורום אינו "פרסום" מכל סוג שהוא, אלא הצבת הביקורת לפניכם לשם תגובה.

מקום הפרסום של המאמר עדיין לא נקבע. יש כמה אופציות.

א. אתה יכול להעלות מסמך וורד לאתר שיתוף קבצים כמו www.rapidshare.de

ב. אם אתה רוצה תגובות רציניות שיסייעו בבירור האמת, אתה צריך להביא את המקורות עליהם אתה מתבסס.

ג. אתה צריך להחליט אם אתה רוצה לכתוב מאמר דעה, ניתוח פוליטי או מאמר אקדמי. המאמר שלך בבירור לא נכתב לפי כללים אקדמיים,
אבל הוא "מתחזה" לכזה בסגנונו וזו הסיבה לכך שהתגובות שאתה מקבל כאן הן כה שליליות. אני לא מנסה לתקן את סגנון הכתיבה שלך,
אני רוצה לעזור לך להסביר את כוונותיך לקורא הפשוט.

מנותק oferst

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1000
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« להגיב #19 ב- : ינואר 10, 2008, 15:56:32 »
המילה "קיצוני" מתנוצצת כל פעם חדש במאמר שלך,רק מראה כמה תעמולה ושטיפת מוח אתה מנסה ליצור בקרב הציבור.
אכן, יותר מדי "קיצוני" ויותר מדי "שנאה".
פשוט דמגוג.

מנותק zipora

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 287
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« להגיב #20 ב- : ינואר 10, 2008, 18:04:38 »
לגבי קיצוני זה  "להבין" אנשים שרוצים להרוג אותך זה קיצוני בטירוף. אני שחיה בישוב מוקף מוסלמים "טובים" ומכירה "פחות או יותר" את אורח החשיבה שלהם יודעת שחיים לגביהם לצערי צודק. תכתוב מאמרים כאלו  רק אחרי שתלמד ערבית ותכיר היטב את האויב ותרבותו. תאמין לי שבחברה בה אני נמצאת הרבה יותר קל לכתוב מאמרים כמו שאתה כתבת. דבר יותר גרוע שישראלים כמוך וכמו עמוס עוז מספקים לעולם האנטישמי את התרוצים אותם הוא צריך עכשיו. יעני כלם סובלים לא רק היהודים. אבל אתה וכל אלו שחושבים כמוך ימשיכו לדבר על השטחיות והקיצוניות של אנשים  שמעיזים להגיד משהו רע על האיסלם. מאמרים כאלו עוזרים לכל אלו שמכחישים את השואה ולכל הנכנעים ללחצים האיסלמיים. כמו שאמרתי אם תחזור לארץ ובעלי תורתך ימשיכו לשלוט בה אולי אותי יהרגו ראשונה אבל בטוח אתה תהיה השני.
« עריכה אחרונה: ינואר 10, 2008, 18:09:08 על ידי zipora »

מנותק ניר

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 345
  • בית"ר ירושלים אהבת חיי!
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« להגיב #21 ב- : ינואר 10, 2008, 18:49:28 »
איזה חופר את,רק בריאות בן אדם....

ואני לא מגיב על מה שאתה אומר,מאחר שאני לא בן אדם שמדבר מאחורי מחשב עם עברייני מקלדת.
כהנא צדק!
להישאר ולהילחם לא לקום ולברוח!

מנותק שלמה

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6051
  • ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« להגיב #22 ב- : ינואר 10, 2008, 20:25:32 »
השלום לך הִידֶיוֹשי.
רבות דיברתי עליך וקראתי את כול מה שכתבתה לא פעם אלה מספר פעמים.
ראשית כול צריך לצין אני שאתה אינך כרוב האנשים הבאים להטיח בנו האשמות שונות.
אינך ראשון ואינך האחרון.
ואני אנוכי סולד מהסיכומים הגדולים ולתכן ברשותך אסכם חלק מדבריך במילים קצרות אד מאוד.
חיים בן פסח הוא אדם בור כיזען נגד אנשים רבים ושונאה יהודים שמאלנים.
ואתה הגד לי אנה בטובך ידידי הִידֶיוֹשי 2 דברים.
הראשון הסוכן אתה שבא לכאן?
איני מצפה חלתשובה לשאלה הזותי כי אם אתה לא תכתוב לא ואם אתה כן תכתוב גם כן לא.
לכן תענה לי בלב.
ולשאלתי השניה המאמין אתה בתורת ישראל?
אם התשובה כן נמשיך בדברינו במצד אחד ואם התשובה היא לא תמשיך בצד אחר.
ושוב אנה כתוב תשובה כי סולד אני ממלים ארוכות ומעדיף אני לכתוב גירס את ולא שני גירסאות.
בתודה לך.
שלמה.
אשמח אם תמשיך להיות כאן פעיל.
יהודים מכול העדות תיתאחדו!
שמאלנות זה אופיום להמונים!

מנותק אושרי

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1783
  • מוות לנצרות, יחי אודין והמטאל :)
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« להגיב #23 ב- : ינואר 10, 2008, 20:28:57 »
איזה חופר את,רק בריאות בן אדם....

ואני לא מגיב על מה שאתה אומר,מאחר שאני לא בן אדם שמדבר מאחורי מחשב עם עברייני מקלדת.

סוף סוף יש מישהו שהוא חופר יותר ממניXD(המבין יבין)



מנותק hebraic

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 575
רשמים מחיים בן פסח והימין האמיתי
« להגיב #24 ב- : ינואר 11, 2008, 00:34:45 »
תגובה למאמר -

ראשית, מה שכתבת זה לא מאמר , זה ספרון -וקשה לי להאמין שיש כל סוג של עיתון בארץ שיתן לך לפרסם אותו בגודל הזה , אבל בכל זאת:
(הבהרה לקוראים , כל פעם שאני מצטט משהו שהוא כותב זה במרכאות
, ולפעמים יש במרכאות גם ציטוטים ממקורותינו אז לא להתבלבל )


"פרשנים ביקורתיים רבים, בעיקר כאלו המגיעים מהצד השמאלי או המרכזי של המפה הפוליטית הישראלית, רגילים לחשוב על הימין הכהניסטי במונחים של קבוצות שנאה (Hate groups): "

בזה אתה צודק מצד אחד , ומצד שני לא , כי מצד אחד זה נכון שהם מנסים להשוות אותנו לבורים טיפשים כגון ה KKK או קבוצות שנאה שחורות , רק שמצד שני הם מתייחסים אלינו גם "ארגון טרור"

" ובמקרים מסויימים אף רוצחים חסרי עכבות כברוך גולדשטין, עדן נתן-זאדה, אנשי "מחתרת בת-עין" ויגאל עמיר."

הם "נקמו" לא "רצחו" , ייתכן שלפי דעות המערב  זה נחשב רצח, אבל בעיננו לא (וגם לא בעיני הערבים, הם יודעים בדיוק למה הם עשו את זה )

אם לפי דעתך לנקום זה רצח , אז האם תקרא למה שצ'רצ'יל סטאלין וכו' עשו לברלין כ"רצח המוני " ?

יותר מזה , מה עם מלחמת לבנון האחרונה, האם מה שעשינו לחיזבלונים זה רצח?

אז האם לדעתך צה"ל זה ארגון שמחנך "רוצחים" ?

"על רקע השנאה הפרועה הזאת, מפתיע לראות עד כמה דומיננטית המילה "אהבה", או ליתר דיוק, "אהבת ישראל", בשיח של אותן הקבוצות בדיוק. "*

אנחנו שונאים את אויבי ישראל , אנחנו אוהבים אחד את השני , כמו שאתה לא מצפה מאריה "התנצלות" על שהוא יוצא למלחמה נגד צבוע שמתקרב לגוריו, כך אין לך מה לחפש בלחפש התנצלות על שנאת האויב מבחינתנו , מי שלא מבין מזה שנאת אויב ומה זה שנאה ללא סיבה , צריך שיעורים בעברית (או בכלל, במושגי יסוד לכתחילה )

" הרב מאיר כהנא מוגדר בעלון דרכה של תורה כמי שהכוח המניע שלו היה "אהבת ישראל", ובשמה נלחם ב"מפלצת הסובייטית" "

למד כמה שיעורי היסטוריה , ותבין שהסובייטים לא נתנו ליהודי ברית המועצות להגר , והיו מענים אותם ומדכאים את החופש שלהם גם פיזית וגם רעיונית
הרב מאיר כהנא עליו השלום נלחם בסובייטים כדי לשחרר יהודים ולהעלות את העניין הזה לכותרות החדשות היומיות

ואכן ברית המועצות על מה שעשתה ליהודים בתחומה -ראויה היטב לכינוי זה

הרב מאיר כהנא  זצ"ל לא חשב כמוך שצריך להפקיר אחים ברשות האויב ללא מחאה (אפילו אלימה אם צריך) , מסתבר שמבחינתך זה כנראה היה בסדר.
הרב נלחם כל חייו למען יהודים  ועל נושאיים יהודיים וכך חינך את תלמידיו .

(הבהרה - כשכהניסטים חותמים את כתביהם ב"אהבת ישראל" זה משהו שהם למדו לעשות מהרב כהנא עצמו )

" אנסה להציג תמונת עולם מורכבת יותר, שאהבה ושנאה עזות משמשים בה בערבוביה"

מי שלא שונא באמת את האויב של העם שלו , לא באמת אוהב את העם שלו .
איפה זה שם אותך? ...

" לא זאת בלבד שהאהבה קשורה לשנאה באופן הדוק, אלא גם שהגבולות, הקובעים את מי יש לאהוב ואת מי יש לשנוא, הינם גמישים יותר ממה שמקובל לחשוב. גבולות אלו עשויים להשתנות באופן ניכר במהירות רבה בתוך אותה הקבוצה, בהתאם להקשר, לקהל שאליו פונים, כמו גם לסיטואציות משתנות."

לפי דעתך (הטועה) אתה סובר שמדובר אכן ב"ארגון" שמכתיב מראש קודי התנהגות וחשיבה , אך אינך אינו אלא טועה :
יש הרבה כהניסטים ,שהבסיס הרעיוני שלהם כולם הוא היהדות - חלק חושבים שצריך לעשות דברים כך , וחלק חושבים שצריך לעשות אחרת, יש להם הסכמה רעיונית על "מטרות" מרכזיות , אבל חלק חושבים שצריך להגיע אליהם כך וחלק חושבים בצורה אחרת.


לכן , אין זה פלא שתתקל בכהניסטים שמקללים בפה מלא את הערב רב (שכולנו מסכימים על זה) , וחלק שמעדיפים להתרכז בדברים אחרים .
זה לא שאנחנו משנים דעות, או כביכול גבולות , זה פשוט אתה לא מכיר היטב את הקונספט הכללי שלנו אפילו בצורה בסיסית ביותר .

" משנתו של הרב כהנא התבססה על מספר עקרונות פשוטים." :

"עם ישראל הנו עם מיוחד" :

"וּמִי כְעַמְּךָ כְּיִשְׂרָאֵל, גּוֹי אֶחָד בָּאָרֶץ" (שמואל ב ז:כג , דברי הימים א יז:כא)

"נבחר ":

" וְעַתָּה שְׁמַע, יַעֲקֹב עַבְדִּי; וְיִשְׂרָאֵל, בָּחַרְתִּי בוֹ." (ישעיהו מד:א)
"וִהְיִיתֶם לִי סְגֻלָּה מִכָּל-הָעַמִּים, כִּי-לִי כָּל-הָאָרֶץ.  " (שמות יט:ה)
" בְּךָ בָּחַר השם אלקיך....מִכֹּל הָעַמִּים, אֲשֶׁר עַל-פְּנֵי הָאֲדָמָה " (דברים ז:ו)


"וקדוש," :

"כִּי עַם קָדוֹשׁ אַתָּה, להשם אלקיך" (שם)
" וְאַתֶּם תִּהְיוּ-לִי מַמְלֶכֶת כֹּהֲנִים, וְגוֹי קָדוֹשׁ" (שמות יט:ו)
" וְהִתְקַדִּשְׁתֶּם וִהְיִיתֶם קְדֹשִׁים, כִּי קָדוֹשׁ אָנִי" (ויקרא יא:מד )
"וִהְיִיתֶם קְדֹשִׁים, כִּי קָדוֹשׁ אָנִי.  "(שם ,מה)

" ועליו לחיות במדינה יהודית,"

"וְהוֹרַשְׁתֶּם אֶת-הָאָרֶץ, וִישַׁבְתֶּם-בָּהּ:  כִּי לָכֶם נָתַתִּי אֶת-הָאָרֶץ, לָרֶשֶׁת אֹתָהּ.  " (במדבר לג:נג)
" לָבֹא לָרֶשֶׁת אֶת-הָאָרֶץ..... וִירִשְׁתֶּם אֹתָהּ, וִישַׁבְתֶּם-בָּהּ.  " (דברים יא:לא)
" וִישַׁבְתֶּם בָּאָרֶץ, אֲשֶׁר-השם אלקיכם מַנְחִיל אֶתְכֶם; "(דברים יב :י)

" היינו- טהורה מהשפעת זרות"

"הִשָּׁמְרוּ לָכֶם, פֶּן יִפְתֶּה לְבַבְכֶם; וְסַרְתֶּם, וַעֲבַדְתֶּם אֱלֹהִים אֲחֵרִים, וְהִשְׁתַּחֲוִיתֶם, לָהֶם.  " דברים יא:טז"
"וְאַתֶּם תִּהְיוּ-לִי מַמְלֶכֶת כֹּהֲנִים, וְגוֹי קָדוֹשׁ" (ראה למעלה את המקום שבו זה מופיע)

"נקייה מסכנת טמיעה והתבוללות."

" וְלֹא תִתְחַתֵּן, בָּם:  בִּתְּךָ לֹא-תִתֵּן לִבְנוֹ, וּבִתּוֹ לֹא-תִקַּח לִבְנֶךָ.  "(נאמר על הכנענים)(דברים ז:ג)

וכמו כן אסור להתחתן עם שום גוים אלא אם התגיירו , וראיה לזה אתה יכול למצוא בספרים כגון משלי ,נחמיה וכו' הדוגמאות רבים, וכמובן בשאר המקורות

כפי שאני מנסה להוכיח כאן, זה עקרונות יהדות, הרב מאיר כהנא זצ"ל לא המציא אותם , ואין רב אמיתי שתמצא שלא יקבל את ה"עקרונות" האלה, כי זה יהדות!

"הערבים הם סכנת מוות לרעיון זה, ולא ניתן להשלים עמם או לחיות עמם בדו קיום"

הערבים בכלל לא קשורים לרעיון הזה , ואין להם שום קשר אליו . לשום עם חוץ מארץ ישראל אין שום רשות הלכתית לגור בארץ ישראל ("לא ישבו בארצך" "לא תחנם"(בין השאר, לא תתן להם חניה על הקרקע) "והורשתם את כל ישבי הארץ " וכו' )
הגוים היחידים שמותר לתת להם להיות גרי תושב בארץ הם כאלה שקיבלו על עצמם את חוקי הארץ על פי התורה, קיבלו על עצמם את השם ואת מצוותיו (לבני נח, שבע מצוות בני נח) והתנערו לחלוטין מעבודה זרה , וגם אותם אפשר לקבל רק כשהיובל נוהג, וזה רק היתר בעלמא, לא חייב לקבל אותם אם לא רוצים לתת להם לגור בארץ, זה בעיקר לקרב אותם ליהדות. (לאחר שכבר קיבלו את אלוקי ישראל כאלוקים ושומרים שבע מצוות בני נח שהם לכתחילה צריכים לשמור)
ואגב גם איתם אסור להתחתן אלא אם הם מתגיירים

בעניין הגוים שגרו בארץ לפני שכבשנו אותה, חובה לפחות לגרשם, או שיעזבו מעצמם - אלא אם קיבלו את תנאי השלום של התורה (כל החוקים המוזכרים לעיל של גרי תושב , וגם עוד חוקים שיהיו שפלים תחת יד ישראל וישלמו מס ועבדות הממלכה וכו') ותנאי השלום זמינים להם רק לפני שהמלחמה איתם התחילה

(זאת ההלכה)

"המסקנה המתבקשת מעקרונות אלו היא הפרדה מוחלטת בין יהודים וערבים- גירוש של רוב ערביי ישראל" וכו'

לא לא לא , הבנת לא נכון , אנחנו לא רוצים פה שום גוים, הגירוש שלהם צריך להתבצע לאלתר
לא הפרדה ולא שום דבר, שילכו מפה.

"כהנא, וקוראיו הדתיים, ידעו היטב את סיומו של הסיפור ב"ספר יהושע"- ערים כנעניות שלמות הושמדו על ידי בני ישראל ולא נותר מהן כל זכר."

זה היה צו השם בעניין ז' עממין , לא להחיות מז' עממין כל נשמה ,אלא אם הם יבחרו בשלום (להשתעבד טוטאלית לישראל, וכל האמור למעלה בעניין ה"שלום" שמציעה להם התורה)  או לברוח (כמו שהגירגשי אכן עשו)
והסיבה היא , כי הם לעולם לא היו משלימים עם כך שזו הפכה להיות "ארץ היהודים" ולעולם לא היו מפסיקים לנסות לכבוש אותה (וייתכן מאד, בגלל שהמוסלמים גם סוברים שזה "ארצם" שבהחלט יש להם את אותו דין )

להבדיל מ"שאר" יושבי הארץ , שאותם עקרונית צריך "להוריש" (שזה כלשון רש"י ואחרים "לגרש" או לשון ספורנו לבער אותם, או לשון הירושלמי "תשצינון"(להשמיד )

" הקונוטציה מהביטוי "לשיכים בעיניכם" ברורה, אם כי בתוכניתו המעשית כהנא עדיין לא מציע השמדה או טבח המוני בערבים, אלא אך ורק טיהור אתני."


הסברתי שלפי רש"י ואחרים, הפירוש הוא לגרש את שאר העממים שניסו להתיישב פה כשאנחנו היינו בגלות (כולל בגלות מצרים )

" מכל מקום, סילוק הערבים יסלול את הדרך למדינה יהודית, המבוססת על אדני ההלכה ותורת ישראל. "

הערבים לא קשורים לזה, צריך להקים מדינה יהודית בכל אופן, בדיוק כמו שצריך להוריש את ישבי הארץ .

" עם זאת, בכדי להגשים מטרה זו יש להכניע פוליטית גם את המתיוונים והבוגדים, היהודים השמאלנים, ששואפים למדינה דמוקרטית, ליברלית, בנוסח מערבי. "

"להכניע פוליטית"

אתה מעדיף הפיכה צבאית ?... חח

לא אמרנו שכל היהודים השמאלניים הם בוגדים, למה לעוות בצורה כה בוטה את מה שאנחנו אומרים

הילדים ש"נשאבים" לתוך תנועות שמאלניות (על ידי מסיונרים שמאלנים) עושים זאת מכיוון שהממסד החילוני רוקן אותם מהערכים והתאגרים המוחניים שנוער זקוק לו , מכיוון שהם לא מבינים את היהדות, ובדרך כלל מתארים להם אותה בקונטציה שלילית כך שהם גם לא ינסו, חלקם בדווקא מחליטים לחקור על היהדות , וחלקם מחפשים "ערכים ומוסר" שהם כה צמאים להם בכל מני כתות עלובות, או בכת הכי עלובה, שנקראת שמאל . שהיא בעצם (ושאר הכתות) באמת רק מנצלים את התמימות ואת הרצון שלהם ללמוד

הממסד החילוני השאיר להם VOID שבו הם קיבלו את הרושם שכביכול צריך לאמץ ערכים של קוקה קולה נייק ומקדונלדס, כסף ומכוניות , ורובם עלו על הבלוף ורצו אצו לחפש לעצמם ערכים (בין אם בהודו או שציידי מוחות שמאלניים שיכנעו אותם)

כך שקרה , שכשהם סוף סוף נתקלים במשהו ש"מזכיר" להם ערכים ומוסר(למרות שזה באמת ההפך) הם חושבים שזה באמת היעוד שלהם

זה מאד קל לשטוף מח ריק בסיסמאות נבובות ורעיונות פנטסטיים על" שלום עולמי " מצד אחד, אבל מה שבאמת הכוונה היא "לתמוך בכל מי ששונא את העם שלך כי העם שלך גזען וכובש" שזה תאוריות שהמציאו אנשים עלובי נפש בוגדניים ואכולי שנאה עצמית, שהם הם באמת ה"בוגדים" ו"הערב רב" שעליהם אנחנו מדברים.


"ששואפים למדינה דמוקרטית, ליברלית, בנוסח מערבי."

"אוקיי" אז אנחנו שואפים למדינה "תאוקרטית , תורנית ,בנוסח עברי"

זכותנו, לא ? במיוחד אם אנחנו "הרוב" שזה הפקטור הקובע ב"דמוקרטיה" אם שכחת.

-
בעניין מה שאתה מדבר על הקבוצות השונות של הכהניזם

קודם כל , לאחר שהרב מאיר כהנא הי"ד נרצח על ידי מוסלמון עלוב , רק אז התהווה פיצול בין הקבוצות, כי מטבע העולם, חלק רצו לעשות דברים כך, חלק רצו לעשות כך , ולא היה מנהיג שהיה מקובל על כל הצדדים שיקבע סדר עדיפויות

", גזענות בוטה"

אף אחת מהתנועות הכהניסטיות לא גזענית (אם כן אז היא לא מייצגת את כהנא )
אנחנו לא  דרווינסטים (כמוך כנראה)  , אנחנו לא מאמינים ב"גזעים"
כל בני האנוש באו מנח . וכל גוי שחפץ להתגייר (באמת) יכול לעשות זאת לא משנה מאיזה כביכול "גזע" הוא .
וכל הגוים ששומרים שבע מצוות בני נח (באמת) אנחנו רואים בהם כגוים "צדיקים"  ,ובטח שהגזע שלהם לא משנה - כי שוב אני מזכיר , אנחנו בכלל לא מאמינים בגזעים .

"לוחמנות וחתירה חסרת פשרות לארץ ישראל השלמה. "

חחח , אתה מתאר את זה כאילו זה דבר רע.

" בניגוד לקבוצות מהימין הממסדי יותר, הן אינם רואות את עצמן כחלק מהמשחק הפוליטי הישראלי, אלא כנרדפים ומנודים שיוצאים כנגד המשחק כולו."

כי אנחנו לא "ימין" , מעניין אותנו מה השם רוצה .
וזה גם לא נכון , לידיעתך , פשוט בדרך כלל לא נותנים לנו להכנס לכנסת . חח
יש חלק מהכהניסטים שאכן מאמין שצריך להתנתק לחלוטין מגופים ממשלתיים כגון הכנסת, אבל זה בטח לא "רעיון" כלל כהניסטי , כפי שהסברתי לך, חלק חושבים שצריך לעשות דברים כך, וחלק חושבים שצריך לעשות כך (וחלק מהם חושבים שצריך בעניין מסוים כמו הקבוצה הזאת ובעניין אחר כמו הקבוצה הזאת)

-
"פייגלין, בניגוד מוחלט למרזל ובן פסח, הוא כותב רהוט, משכיל ואינטליגנטי, ואין ספק כי קבוצתו היא המתוחכמת ביותר שמבין השלוש."

ללא ספק , השורה הזאת באה לנסות (בצורה פתטית ביותר אני חייב להודות) לנסות להעליב את תומכי חזית יהודית והימין האמיתי . או אפילו לנסות "לסכסך" חחחח

פייגלין אכן כותב רהוט משכיל ואינטליגנטי , אך הרב מרזל יכול לגרום לשוק שלם להפסיק את הפעילות שלו ולבוא לשמוע מפיו דברי חכמה , סוחרים וקונים כאחד , ויודע לתת את "הנאום" הכי מרתק ושבהחלט נשאר בזכרון שומעיו. להגיד שהוא לא רהוט, משכיל או אינטיליגנט , זה רק ראי מקור לעבודה הנכשלת והעלובה שעשית בזמן כתיבת ה"מאמר" עלאק הזה , כי לו היית טורח לצאת ולפגוש אנשים ובאמת לעשות עבודת שטח בסיסית במציאת מקורות ל"כתבה" שלך , היית רואה אחרת

ובעניין חיים בן פסח - הרי אתה חייב להתבדח ? .... הוא היה הדובר של הJDL (מבין אלפי חברים שחלקם היו עורכי דין ,כתבים, ובעלי תארים מהאונברסיטאות הקטנות והגדולות באהר"ב !!!) בתקופה הכי "עמוסה" של שנות השבעים (למיטב הבנתי)
-
בעניין מה שכתבת :"הימין הקיצוני, ברחבי העולם כולו" וכו'

אנחנו לא ימין, ובטח לא ימין קיצוני

ההבדל הוא בין הקבוצות שאתה מתאר , אל הכהניסטים , הוא קודם כל וראשית לכל , שהקבוצות שאתה מדבר עליהם, באמת,בדרך כלל , שונאים אנשים אחרים בגלל סיבות אגואיסטיות,מיליטנטיות (בניחוח האדרה עצמית לא ריאלית ) וכמובן, בלי באמת סיבה אמיתית ורצינית

אנחנו לא צריכים "להוכיח" שום דבר בקשר לאויבנו , כי הם עושים את העבודה הזאת בשבילנו, וכל מי שעיניו בראשו יודע היטב למה אנחנו שונאים אותם !!!


" אין אנו קיצונים ושונאי ערבים," כתב הרב כהנא, "אנחנו פשוט אוהבים יהודים."  "

קשה לי להאמין שהרב אמר "אין אנו קיצונים" אשמח למקור

" משה פייגלין, בביקורתו (הטקטית!) על כהנא, טען שהרב המנוח הדגיש, בכל זאת, יותר מדי את השנאה לערבים, ופחות מדי "את האהבה ליהודים"."

אם הוא אכן אמר את זה , ללא ספק, גם הוא וגם אתה טועים בעניין זה , שכן הרב מאיר כהנא זצ"ל הדגיש כל הזמן כמה חשוב "ואהבת לרעך כמוך" ואפילו אם זה דורש ישיבה בכלא (!)



כתבת " הימין הקיצוני הישראלי מתבונן על העולם דרך שלוש עדשות שונות, שמגדירות באופן שונה את קבוצת האהבה ואת קבוצת השנאה" :

"העדשה הראשונה, הגדולה ביותר, היא עדשת "המאבק הגלובלי", היינו- מאבקה של תרבות המערב "הטובה", שהעם היהודי הוא חלק ממנה, כנגד האיסלאם הרצחני והברברי. דרך עדשה זו, אנחנו אוהבים מערביים (בעיקר אמריקאים) ושונאים ערבים ומוסלמים. "

לא , כהניזם זה לא "דאגה למערב" , או "להיות חלק מהמערב" (להפך ,זה להיות "עם לבדד ישכון ובגוים לא יתחשב" )

אתה צריך להוציא את העניינים האלה שחיים בן פסח מדבר עליהם (בעיקר בפני גוים) כדי "להזהיר" אותם , לבין כהניזם (שאין לזה שום קשר לכהניזם, להפך , זה שחיים כהניסט(אותנטי לחלוטין) לא
 הופך את העניין הזה לכהניסטי)

"שהעם היהודי הוא חלק ממנה," אנחנו לא חלק מהתרבות הנוצרית הנפסדת - אם יש כהניסטים שאכן מנסים להזהיר את הגוים (הלא בני נח, שהרי הם כבר מודעים היטב למי אויבי השם) במערב על הסכנות שצפויים להם אם הם לא ידרשו מהמנהיגים שלהם להציל אותם מפני ההשתלטות העוינת המוסלמית , זה עניין בפני עצמו

אבל זה לא שייך בכלל לכהניזם . (אם חיים חולק עלי על זה , ייתכן , אבל כמו שאמרתי , כהניסטיים מספיק "אינדוידואלים" ו "לא רובוטים" כמו שאתם כל הזמן מנסים לתאר אותנו , בשביל להסכים אחד עם השני על מטרות כלליות ולהתווכח על איך להגיע אליהם )

מה כן , זה מאד משעשע שמצד אחד אתה טוען שאנחנו גזעניים , ומצד שני אתה רואה שיש כהניסטים שמזהירים גוים , ושוכח לרגע את מה שפיך מדבר, אתה לא חושב שהקוראים שלך מספיק אינטילגנטים , כלשונך , כדי להבין שאתה סותר את עצמך ?

בעניין "העדשה השנייה" -

" מוצגים דרך עדשה זו כצבועים ושפלים, אנטישמים במסווה או בלי מסווה, שההתבדלות מהם היא צורך קיומי כמעט."

פה כבר אין לי שמץ של מושג על מה אתה מדבר (????)

"אנחנו אוהבים יהודים, ושונאים גויים"

אנחנו שונאים את האויבים שלנו , לא את "הגוים" בכלל , אם גוי שומר שבע מצוות בני נח(באמת, זאת אומרת לא כחלק מדת לא קשורה , אלא כעבודת אלוקי ישראל ממש ) אסור לשנוא אותו .

בעניין העדשה השלישית - הרב מאיר כהנא זצ"ל היה נלחם נגד השמאל בעוז , אבל מתפלל בבית כנסת שיחזרו בתשובה, להגיד שהוא "שנא אותם" זה קצת שקר גדול ומעוות.

כולם הם נגד הערב רב, לא רק נעם פדרמן .



-

"לפיכך, כאשר מדברים אנשי הימין הקיצוני על "אהבת ישראל", או כל אהבה אחרת, חשוב להבין כי במילון המונחים שלהם, פירוש הדבר אהבה לקבוצה שלי. וזהותה של קבוצה זו, כפי שנטען לעיל, משתנה בהתאם להקשר ולגודל העדשה שדרכה מתבוננים."

אתה דמגוג זול כפי שהוכחתי היטב במהלך התגובה .


-----------------------------------------------

בקשר להודעתך השנייה :


אני לא מתכנן לענות עליה בפרטי פרטים כפי הראשונה (שבה זה היה ראוי ) מכיוון שהטיעונים בה הרבה יותר זורמים וכלולים בתוך מכלול אחד (להבדיל מההודעה הקודמת שכל רגע החלפת נושא , כדרכם של הקדמות)
אבל אם אראה צורך להתמקד בקטעים שרשמת , אתמקד גם בהם -

בעניין מה שדיברת על הדעות הכלליות של פייגלין -וובכן , אני לא באמת מסכים איתו , גם (למרות שאני אכן מכיר כהניסטים שתומכים בו) אני לא באמת יודע עד כמה הוא "כהניסט" במשמעות שאתה מדבר עליה, אני יודע שאני והוא מסכימים על דברים מסוימים , אבל הנה דוגמא למשהו שלא (לפי איך שאתה מתאר את זה , ויכול להיות בהחלט שאתה מוציא את זה מהקונטקסט ואם אכן כך, אני מבקש (מפייגלין) מחילה מראש שאני מחשיב דברים כאלה כאילו הוא אמר אותם)

אין , בשום פנים ואופן "אנחנו והנוצרים" נגד "המוסלמים" , הנצרות רואה בעצמה כתחליף ליהדות (וכולם יודעים את זה פה ) והאיסלאם רק מחקה אותה (בצורה עלובה בפני עצמה)
יש יהודים מצד אחד , נקודה . הגוים היחידים שאנחנו רואים בהם כ"צדיקים" (הלכתית
)זה רק מה  שהתורה מגדירה כך, וזה גוים ששומרים שבע מצוות בני נח

-
בעניין התיאורים שאתה מתאר כ"דמוניזציה" של האיסלאם  - אנחנו לא מתביישים מזה . זה מה שאנחנו חושבים עליהם , בעיקר בגלל איך שהם מתנהגים
אין פה שום דמונזיציה , זה אשכרה איך שהם מתנהגים ואיך שהם התנהגו מאז שהדת הנפסדת הזאת נוצרה

דמונזציה זה לקחת עם ולהוציא אותו מהקונטקסט כדי להפוך אותו למשהו אפל ושטני בעיני מי שהפרופוגונדה מכוונת אליה , שזה מה שהנאצים עשו (הרי היהודים לא באמת חפצו להיות אויבם של הגרמנים , או לקחת את ארצם טכנית בשהייה שלהם בארצם בתקופת הגלות, או להשפיל אותם, או לגנוב להם עבודות וכו' וכו' לפני השואה )

אנחנו לא עושים למוסלמים שום דמוניזציה, זה הם אלה שעושים את זה לעצמם .

-
בעניין הטרוניה שלך על הפתרונות שאנחנו מציעים . אסור להשאיר שום גוי לגור על אדמת ארץ ישראל (חוץ ממה שהזכרתי למעלה) - זה לא חייב להיות אלים כלל , להפך , אם זה עם שלא אויבנו בבסיסו , נהיה מוכנים אף לסדר להם מקומות מחייה במקומות אחרים... אם הם יתעקשו להשאר, אז נעיף אותם בכח

אין בזה שום קשר לנאציזם, או ג'ינוסייד - הם רוצים מלחמת קודש? אלקינו המציא את המלחמת קודש, והם יקבלו מה שמגיע להם.

"כל מי שקרא על השיח הנאצי כלפי היהודים, לפני השואה ובמהלכה, יזהה מיד את הדמיון."

וכל מי שקרא את הקוראן , יודע בדיוק למה אנחנו חושבים ואומרים עליהם מה שאנחנו אומרים וחושבים עליהם.

הנסיון הפטתי שלך לנסות לגרום לזה להראות כ"לא מוסרי" על ידי השוואת הדבר לתורת הנאצים, הוא כל כך דמגוגי שאני בטוח שזה יעליב גם דמגוג שיודע להתבטא .

קודם כל - הנאצים העריכו גם "ערכי משפחה",האם זה סיבה לבטל אותם בכל המדינות "המוסריות"?
הנאצים העריכו גם מדע , האם זה סיבה להפסיק להתעסק במדע בכל מדינה "מוסרית"?
הנאצים גם העריכו היסטוריה ומדעי רוח , אז האם זה סיבה מספיק טובה להעיף את הדברים האלה מכל פקולטה מוסרית שמכבדת את עצמה ??

ברור שלא , לכך - בדיוק כמו שאי אפשר להשוות את זה , ל"דבר נאצי" ,בגלל שהנאצים השתמשו בזה כחלק מהאג'נדה שלהם

ככה בדיוק אי אפשר להשוות בין "השמדת אויב אמיתי"  לסתם "להשמיד עם בלי סיבה"

אסור להרוג סתם גוי לפי ההלכה היהודית , זה כן לא מוסרי , זה כן לא ראוי , אבל זה כן ראוי וזה כן מוסרי להשמיד את האויבים שלך, וזה כן ראוי להעיף לכל הרוחות את הגוים (הלא רצויים , שהשתלטו והתיישבו בארץ תוך כדי גזילתה מאיתנו , ובחלקם אפילו תוך כדי הרג יהודים ושיעבודם) שנחשבים בגדר "יושבי הארץ"

"אף על פי שבן פסח ואנשיו מדברים על עידוד הגירה מרצון,"

השם דורש "והורשתם " לא "תעודדו לצאת" .
נראה לי שאתה מתבלבל ומדבר על מולדת.

אנחנו בעד לשכנע אותם "להגר" מרצון, עד שנוכל להעיף אותם פיזית ,כשנשתלט על המדינה .
זה רק בנתיים עידוד ההגירה,(אם אפשרי , הרב מאיר כהנא זצ"ל סבר שזה אפשרי עד מלחמת יום כיפור , שבה הם קיבלו "תקוות" שהם יצליחו לנצח אותנו ולגרום לנו "ללמוד לשחות" כלשונם)
כך שאל תתבלבל , ברגע שנוכל, נעיף אותם מפה פיזית.

" נכונותם לחסל קבוצות אוכלוסיה שלמות בלי להניד עפעף,"

מכיוון שהם רוצים לעשות את זה לנו.תפרט!

" שלילת קיומם של חפים מפשע בציבור הערבי (ערבי לא יכול להיות חף מפשע, מתוך הגדרה),"

טעות בידך, לפי ההלכה פשוט (יש חוקי מלחמה מפורטים) לא מתחשבים בעניין כזה , כי אם היו בניהם "חפים מפשע" הם היו נגעלים מהציבור בו הם חיים, ופורשים ממנו
(בדיוק כפי שיתרו פרש ממצרים)

בדרך כלל אין הבחנה בין טובים לרעים בצד שנלחמים בו , כי זה לא פרקטי , אם הם מעוניינים לברוח , מי מונע מהם ?

" גם הנאצים, אחרי הכל, דיברו על סילוק היהודים ולא על השמדתם,"

לא , יש הבדל , ההשוואות שלך חסרות שחר
הנאצים חשבו שעמים אחרים יסכימו לקבל את היהודים , כשהם ראו שזה לא כך (הידד לחבירנו "במערב" והענק הליברלי  עם לפיד החירות ביד שכל כך אוהבים אותנו ) ,החליטו לנסות להשמיד את היהודים .



"גזענות חיסולית זו מסתמכת על פרשנויות הלכתיות מבוססות, הרואות בכל הגויים (כולל, כמובן, ערבים) בהמות בדמות אדם,"

זה לא אנחנו אמרנו ,זה אלוקים אמר " אֲשֶׁר בְּשַׂר-חֲמוֹרִים בְּשָׂרָם"(יחזקאל כג:כ)
ועל זה חז"ל קוראים להם "עם הדומה לחמור" (זאת אומרת, לא שהם באמת חמורים, אלא התנ"ך מתכוון שהם כמו חיות, יש על זה לא מעט מדרשים, אבל אתן לך דוגמא, אחד ממלכי הרומאים שאל את אחד מחכמינו למה הקב"ה לא אוהב אותם, אז הוא ענה לו שהוא יענה לו למחורת, הוא חזר,והוא אמר שהוא חלם שני כלבים(עם השמות של המלך והמלכה של רומי) המלך של רומי מיידית התעצבן ורצה להרוג אותו , אז הוא אמר לו רגע רגע , זה הסיבה , כמו שחיה אוכלת ולא מברכת את השם, כך אתם לא וכו' , וזה בעצם שורש ההשוואה

זה לא שהם "חיות" באמת, זה שהם לא ראויים להקרא "בני אדם" , כי רק מי שממשיך את התפקיד של אדם הראשון (לפני החטא ,זאת אומרת לעבוד את אלוקים, קבלת עול מלכות שמים) ראוי להקרא כך . לכך "ישראל קרוין אדם" (והגוים לא !)

(להוציא מהמשוואה גוים שכן שומרים שבע מצוות בני נח)

ושוב אני מזכיר כל גוי יכול להתגייר לו יחפץ בכך . או לשמור שבע מצוות בני נח ולצאת מההגדרה הזאת של דומים לבהמות.

"חסרי צלם "

קודם תבין מזה צלם .

"שדיני "לא תרצח" אינם חלים עליהם"

שום מצוה לא חלה עליהם אלא אם הם מתגיירים, התורה ניתנה לישראל וכל מצוה בין אדם לחבירו בה היא בין ישראל לישראל, לא בין ישראל לאומות , אבל לרקורד, כן אסור סתם להרוג גוי בלי סיבה , כמו שאסור לגנוב לגזול מגוי סתם .


" ורק הצבא (לא יחידים) יכול לעשות זאת ."

בוא אני אחדש לך, החזון אי"ש זצ"ל קבע שאף יחיד יכול להוריש את ישבי הארץ אם יכול
(למרות שאין הכוונה למצב היום , שבו הממשלה עלולה לרדוף  אחר מי שינסה לעשות זאת - אלא למצב נורמלי , בו אפילו אם הממשלה לא עושה , היא לפחות לא מונעת מצדיקים לעשות (ואני מדגיש שזה לפי דבריו של הרב מאיר כהנא זצ"ל)

(נ.ב , ייתכן שהוא התכוון לאוסף של יחידים , לא בטוח. או יחיד שהקים צבא , וכו' או ממש יחיד שממש מאומן לעשות את זה )

"כך, הגיב הרב דב ליאור בחיוב לטבח מערת המכפלה של ברוך גולדשטיין"

אני לא חושב שראיתי רב (אותודוכסי ,אמיתי)שלא התייחס לזה בחיוב , על מה אתה מדבר?

אף אחד לא מעודד אנשים לעשות מעשים כאלה כיחידים, במיוחד בגלל שהממשלה עלולה לנסות להעניש אותם על זה .... אבל אם מישהו מודע לזה ובכל זאת בחר לעשות , אז למה לעזאזל שלא נתמוך במעשה ?

מה , כדי לרצות אתכם ?
הצחקתני .

בסך הכל הוא דאג לכבוד השם, כבוד העם, עשה את זה כנקמה , וכמעשה מונע (כי הערבים תיכננו לעשות פיגוע ענק אז , שהם התפארו בו עד כדי כך שבגאוותם אמרו לכל תושבי חברון לאגור מים ומזון לחודשים בגלל ה"עוצר" שהולך להיות)

הוא מסר נפש על קידוש השם , מה רע בזה ? אם התנ"ך מהלל את יונתן בן שאול (שניצל)על זה ואת שמשון על זה, למה שלא נהלל את ברוך גולדשטיין זצ"ל השם יקום דמו. גם כן ?

"העם האויב מגוייס כנגדנו עם נשותיו וטפו, ולפיכך חל עליו הכלל של "הטוב בגויים הרוג", "

"הטוב בגוים הרוג" הוא משהו שאמר רבי שמעון בר יוחאי עליו השלום, בעניין זה שהמצרים שיראו את אלוקים במכת הברד , שמעו לאזהרת האלוקים , והחביאו את סוסיהם באוורות, ולכן נשארו מקניהם חיים, ובהם פרעה השתמש כדי להרכיבם עם מרכבותיו ולרדוף אחרי ישראל לאחר יציאת מצרים

אין הכוונה ללכת להרוג באמת את ה"גוים הטובים" , פשוט מוחך החסר ידע הלכתי יודע לצטט אבל לא להבין את ההקשר .

ולהפך , זה אפילו רמז שה"טובים" כביכול של האויב (חוץ מאלה שממש התבדלו מהאויב , כגון שוב אני מזכיר את יתרו שהתבדל מהמצריים לגמרי ויצא ממצרים כאות מחאה) עלולים עצמם להיות חלק מהאויב בשעה מסוימת , החפים מ"פשע" עלאק .
(או בוא נגיד את האמת, אתה מדבר על הפחדנים שנשארים בחורים שלהם ומעודדים את הפושעים האמיצים , ותופרים להם את החגורת נפץ, אבל לא מוכנים ללבוש אותה בעצמם, זה ה"חפים מפשע")

"עד כאן, אין במאמריו של פייגלין תוכן השמדתי מובהק, אלא רק גזענות בוטה וסילוף גס של ההיסטוריה (כאילו היו במזרח התיכון רק "פראים ממדבריות ערב", ולא ציביליזציות מתוחכמות ורבות הישגים).   "

אני חושב שלאיסלאם אין הרבה הישגים תרבותיים, המוזיקה שלהם היא לא המוזיקה שלהם, היא גניבה מיהודים, פרסים ויוונים , הדת שלהם היא חיקוי גרוע ליהדות עם תיבול אנטישמי שלקחו מהנצרות , "החכמים" שלהם אז כהיום רובם טיפשים גמורים שנחשבים חכמים אך משום שהם יודעים לצטט את הקוראן בעל פה (אני תוהה אם הם אפילו מבינים מה הם מצטטים)

(אגב, זה לא שאני בדיוק מפאר את ה"הישגים התרבותיים" של המערב , תרבות מוזיקלית של שבע צלילים (שאפשר להפיק איתם הרבה אני מודה,אבל זה מאד מוגבל) שבכלל מבוססים על כליים איגאים ומסופוטמים שהם שיבשו , הבלי רוח כמדעי רוח וכו' וכו' ,רעיונות יוטופים במסווה של נוכלות מאורגנת (מרקסיזם,פאשיזם,קומוניזם,נאציזם,"דמוקרטיה" שאני אמשיך?) רוב הזמן וכו' וכו' )

אני מכיר היטב את ההיסטוריה של המזרח התיכון, והממלכות הערביות היחידות בעולם העתיק שבכלל שווים איזכור הם מעטות מאד (ובדרך כלל שייכים להשתלטות ערבית על תרבויות חם, כגון ממלכת שבא)


ובכל אופן, השנאה שלנו לא מכוונת בדיוק ל"ערבים" כפי שבצורה דמגוגית אתה מנסה לתאר  כי אם ל"מוסלמים" , יש ערבים שהתגיירו .ויש ערבים ששומרים שבע מצוות בני נח .

"בזהות החדשה שפייגלין יוצר"

תפסיק לבלבל במח , ישראלי , מימים ימימה , הוא שם נרדף ליהודי . לא לערבי (אלא אם הוא התגייר)


כל שאר מה שרשמת בעניין "המעגל השני" (כולל בהודעה השלישית ) הוא סתם "העתקת" חומרים שרוב הכהניסטים מסכימים איתם, כמשהו שכביכול אמור "להגעיל" את הקורא , אין לי באמת משהו להוסיף על זה , שכן אני עקרונית די תומך באמור . ובטח שאין לי כל כוונה להתנצל בקשר לזה

רק עניין אחד בעניין מה שאתה כותב על חיים לקראת הקטע "המעגל השלישי" , זה לא נכון , חיים אומר את מה שהוא אומר בעברית על המנהיגים של אמריקה , גם באנגלית .
(זכור לי היטב ששמעתי )


בעניין "המעגל השלישי"

בוננננננא כמה אתה חופר ינודניק  ,אנשים רוצים לישון , אין לי חשק להגיב על כל משפט שם , אקרא את זה באופן כללי (אני אשכרה משתף אותך בתהליך הכתיבת תגובה, התחלתי להגיב על זה בערך בשש , ועכשיו כבר כמה דקות ל12 ) ונראה על מה אני רוצה להגיב


(או ! סוף סוף משהו "מעניין" ושהיה שווה "לקרוא" את כל ה"מאמר" הזה עבורו , ציטוט של קצת דברי טעם של הרב מאיר כהנא זצ"ל , בהחלט הנעים את זמני בקריאת ה"מאמר")
חוזר לקריאה :

"הוציאה אותם מבחינתו ומבחינת תומכיו אל מחוץ לגדר."
שקר , הרב תמך בהחזרה בתשובה , אנחנו מתייחסים רק למנהיגי השמאל כבוגדים אמיתיים , ולתלמידהם המסכנים, בדרך כלל , (בצדק)כתינוקות שנשבו שכלם ומוחם...

"ראינו כבר, כיצד בנימין זאב כהנא כותב בגלוי על השמדתם של הערבים."

הממם , אתה קצת מפספס את הפואנטה , אנחנו בעד שהם יעופו מפה , אם הם לא ירצו, זה יהיה בכח (מן הסתם בדרך צבאית כמובן)
וברור שצריך לנקום במחבלים- שלא תבין לא נכון.

" כי יריביו היהודים של כהנא מתוארים במונח ביולוגי"

אתה טועה,זה מונח שמתאר בוגדים שמאוהבים בדרכי הגוים ורוצים להיות כמוהם.

ודרך אגב, לפחות עד כמה שאני מבין, הציטוט שאתה מנסה לעוות שם, בעיקר סביר להניח מדבר על הבג"ץ(כדרך הרב בנימין זאב כהנא זצ"ל ,שנלחם בבג"ץ בכל עוזו) שהרב בנימין תיעב (ובצדק) והסביר שחייב לפרק, ולחדש את הסנהדרין המקורי .

"הקורא תוהה כלפי מי מכוונת "אהבת ישראל" שמרזל מטיף לה, מלבד לעצמו, לחבריו הכהניסטים ולמעגל האידיאולוגי המקורב אליהם."

לרוב העם.

(ודרך אגב, אני , לרקורד, לא בעד ניתוק מהצבא, למרות שאני חושב שהציבור הדתי צריך להשתמש בהשתמטות כדי להפעיל לחץ על הצבא - שיפעילו לחץ על הממשלה - להפסיק לעשות שטויות )

-
אם היית מבין דבר וחצי דבר ביהדות , היית יודע שזה מצוה להלחם ב"ערב רב" בכל דור ודור (ובמיוחד בדור ש"הערב רב" ינסו להשתלט על המדינה העתידה לקום ,שמסופר עליה בספר קול התור הרבה הרבה לפני שקמה )

-

אני לא בעד פגיעה פיזית בשמאלנים (אלא אם זה להגנה עצמית) , וכך גם רוב הכהניסטים שאני מכיר

-

""יהודונים" "

המונח הזה התחיל להיות משומש בעיקר בשיח הפנים "יהודי אמריקה" כתיאור שיש יהודים שאשכרה תואמים את המונח "יהודי חצר"(כמו מדלן אולברייט , מין יהודית מחמד כזה של הממשל האמריקאי ששנאה בכל עוזה את היהדות ואת היהודים) , זה פשוט הצורה היחידה בעברית לשחזר את המונח בצורה דומה

ברור לי הקונטקסט השלילי שזה מעלה , ולכן אני באמת אומר "יהודי חצר" או "יודו גוי" , להבדיל מ"יהודון" , אבל לרקורד, חיים יהודי שנמצא באמריקה .


"הם שואפים להקריב את העם היהודים במזיד על מנת לפייס את הערבים. "

הוכחת שזה לא נכון!?

לא , אז שב בשקט .

"הם מתעללים ביהודים טובים,"

כנ"ל

"רבין משמש עבור אברהם ובן פסח, באותו תפקיד ששימש פעם יוסי שריד עבור מאיר כהנא- ככלי למקד אליו את כל השנאה ל"בוגדים השמאלנים", "

שריד ושולמית אלוני שמו לנגד עינהם לנסות להשמיד את היהדות מהארץ ,לא היה דתי שלא קילל אותם (ובצדק)

"מכיוון שראינו כבר שגם הליכוד נכלל ב"בוגדי השמאל הקיצוני", אזי המסקנה היא שרוב היהודים החיים במדינת ישראל הם בוגדים ומותר לקלל אותם."

הוא קילל את ביבי ,לא את מצביעי הליכוד .

למה אתה מעוות דברים כך.
 
" תחימת הגבולות בין טוב לרע, מסתבר, היא עניין גמיש ביותר- וניתן להכניס למחנה האויב כל אדם שיש עמו סכסוך אישי כלשהו, אפילו אם הוא ימני קיצוני או כהניסט בעצמו, כמו אנשי הליגה להגנה יהודית."

הבן אדם שאתה מצטט , אני לא הולך להגיד עליו שום דבר רע , למרות שאני מבין שרוב חברי הפורום כלל לא הסתדרו איתו בעבר, אבל למיטב ידיעתי הוא לא מייצג שום גוף כהניסטי מוכר (אלא אם הוא הקים אחד ) אלא את עצמו

אתה רוצה לדעת מזה כהניזם? פתח רמב"ם, פתח רד"ק , פתח רש"י , פתח גמרא ,פתח תנ"ך ואז תקרא את הספרים של הרב כהנא , ותגיד בעצמך מזה כהניזם .

אני לא סובר שאנשי הרעיון היהודי צריכים לריב אחד עם השני, ואם זה קורה אני מגנה את זה וקורא למנהיגים להשלים כי זה הדבר הכי גרוע שיכול להיות (עובדה שאנשים כמוך מנסים להשתמש בזה )

כך או כך , שלא יהיה לך ספק , אנשי הרעיון היהודי כן מסתדרים אחד עם השני , כולל אנשי הקבוצות השונות אחת עם השנייה , ויש לא מעט נייטרלים (למען האמת הרוב)

" וזו היא גם מטרתו האמיתית של מאמר זה: להציג את פעילי הימין הכהניסטי, ובראשם משה פייגלין, כפי שהם באמת, ללא מסיכה על פניהם. "

תודה על הפרסום שאתה עושה לנו - אני די בטוח שאם תפרסם את המאמר הזה , תביא עוד תומכים לדרכנו

(זאת אומרת , אם תמצא כתב עת שיסכים לפרסם דבר כזה - ואם למישהו בכלל יהיה את הסבלנות או הכל כך הרבה זמן פנוי לקרוא את זה)
« עריכה אחרונה: ינואר 11, 2008, 01:13:40 על ידי hebraic »
LIONS OF JUDAH ARE AWAKEN , EAGER TO SPILL OUR ENEMIES BLOOD