ערוץ 2 בלחץ על ממשלת ישראל לאכלס את העיר הערבית רוואבי

העיר הערבית רוואבי, שנמצאת בשלבי בנייה מתקדמים מאד, נתקלת ב"קשיים" – ממשלת ישראל מסרבת לחבר את העיר (שאמורה לאכלס את בני המעמד הבינוני והגבוה בחברה ה"פלסטינית") למים.
וערוץ התעמולה 2 לא צריך יותר מזה כדי לשדר כתבת תעמולה חד צדדית שבה ישראל היא הרע וה"פלסטינים" הם קורבנות מסכנים.

וכרגיל – למשימות מיוחדות מאין אלה נבחר התועמלן יגאל מוסקו: תועמלן הבית של התכנית "אולפן שישי" (האיש שזכור בעיקר מתקרית המסתנן שאמר לו בפנים שישראל היא לא ארצם של היהודים).

וכך יצא מוסקו לשטח כדי להתרשם, ומה הוא גילה?
הוא גילה למשל שלישראל יש רק מה להרוויח מאיכלוס רוואבי, בין היתר משום שחברות ישראליות למעשה בונות את רוואבי, וגם משום שמעמד בינוני "שמן ושבע" שחי בתנאי עיר כמו רוואבי לעולם לא יעסוק בטרור (מה שמופרך לחלוטין משום שגדולי הטרוריסטים בעולם היו אנשים עשירים ביותר).

וכך יצא מוסקו לראיין את "האב המייסד" – בשאר אל מסרי: "פלסטיני" בעל אזרחות אמריקאית המשתייך למשפחת אל מסרי (ששמם מעיד על מוצאם) האמידה.
מוסקו שמע מאל מסרי ("המצרי") שעלות בניית העיר מוערכת בכמיליארד דולר, כאשר 70 אחוזים מהעלות הוא גייס בקטאר (אותה מדינה שמממנת את הטרור העולמי), אבל "שכח" להזכיר שאת האדמה הוא קיבל על מגש של כסף מידיה של ממשלת ישראל (שמגרשת יהודים אבל בונה לערבים).

אל מסרי סיפר שחברות מובילות בישראל (כמו "אבן קיסר" לדוגמא) משתתפות במיזם שלו, וחלק מהישראלים המייצגים את החברות הישראליות אף התראיינו לכתבה.

אל מסרי: בונה את רוואבי על ידי כסף קטארי ואדמה ישראלית

אל מסרי: בונה את רוואבי על ידי כסף קטארי ואדמה ישראלית

ובנוסף ראיין מוסקו ערבי "פלסטיני" בשם סוהייב, שהתגורר באילת מספר שנים ותפס לו יהודייה, וסיפר שהוא רכש דירה בגודל של 240 מ"ר ב-160 אלף דולר (שהם פחות מחצי מליון שקלים).
כך זה בארץ ישראל: ערבי משלם על דירת ענק פחות מחצי מליון שקל, אבל יהודי יצטרך לשלם יותר ממליון על דירה הרבה פחות גדולה.

משתלם להיות ערבי בארץ ישראל

משתלם להיות ערבי בארץ ישראל

המטרה העיקרית של כתבת התעמולה הייתה ללחוץ על ממשלת ישראל לחבר את העיר הערבית למים (למרות שהאוכלוסייה הערבית ביהודה ושומרון מקבלת מים וחשמל בחינם על חשבון משלם המסים היהודי), ויעיד על כך משפט הסיום של מוסקו כאשר אמר:
"אין ספק בכלל, בסוף אנחנו נפתח את המים לרוואבי, רק שכרגיל זה יהיה בדרך העקומה, אחרי טלפון ממרקל או מאובמה. בינתיים, חלק מהמשפחות ששילמו מקדמות התייאשו מהעיכובים וביטלו את הרכישה"

לצפייה בכתבת התעמולה המלאה ליחצו כאן.

במקום לבנות ליהודים בונים לערבים: העיר רוואבי בבנייה

במקום לבנות ליהודים בונים לערבים: העיר רוואבי בבנייה

יש לציין שהעיר רוואבי היא רק סנונית ראשונה.
ממשלת ישראל כבר מתכננת הקמתם של 2 ערים נוספות לערבים בארץ ישראל: אחת בבקעת הירדן שעתידה להיקרא "נועיימה" והשנייה עתידה להיבנות באיזור יריחו ותתקרא "ראשיידה".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *