מסר ישיר לאיתן כבל

 

איתן כבל : רציתי להגיד לך שאתה אפס. אתה עלוב. אתה צבוע והחוק החדש שלך הוא סירחון אחד גדול של צביעות.

אין לך שום זכות להתערב ולקבוע איך יפיצו עיתון בישראל! זה לא עניינך והדעה שלך על מי שצורך את העיתון הזה או הסיבות שהוא עושה את זה – לא מעניינות את אף אחד! אתה לא המוסמך לקבוע איך התחרות צריכה להיראות. הציבור מוסמך לקחת את החלטותיו גם בלי ההגנה המזויפת שלך.

אתה פשוט צבוע: אתה לא יותר מאשר הזרוע של נוני מוזס שחדרה לכנסת ישראל בצורה הכי ארסית שאפשר. אתה מדבר על זה שאנשיו של שלדון אדלסון חדרו לתוך הכנסת והממשלה…? אתה?! באיזה זכות בדיוק..? אכן חדרה לציבוריות הישראלית האג'נדה של שלדון אדלסון, אבל! גם האג'נדה של נוני מוזס ועיתון אל-באלד ('הארץ') כבר חודרות לתוך הציבוריות הישראלית כבר שנים באין-מפריע! בלי תחרות כלל!

גם אני לא קופץ בריקודים כל פעם שיש בידיים שלי עותק של 'ישראל היום' ולא תומך ברוב המכריע של הדעות בו. זה נכון שיש שם תמיכה גדולה בנתניהו.. אבל אתה צבוע שמשרת אינטרסים של בעלי הון אחרים כבר שנים!!!! וכל מה שמניע את חבריך זה שנאת ארץ ישראל, עם ישראל ומדינת ישראל. אתה תומך בכל שונא ישראל באשר הוא שונא ישראל.

אתה פוליטיקאי קטן, צבוע, דמגוג ואופרטוניסט שכל מה שאתה מנסה לעשות זה להוציא אויב פוליטי שלך מהמשחק. אתה בטח לא מבין בכלכלה, על זה אין עוררין בכלל. מי אתה שתוכל להגיד למישהו שאסור לו לחלק משהו בחינם? פתאום אכפת לך מהעיתונות הכתובה?! איפה הייתה כשהעיתונות הזאת הייתה כ"כ פרמיטיבית ולא מייצגת?!! אתה גם מדבר על התחקיר של ה'עין השביעית' כנגד ישראל היום.. אבל עלוב שכמוך לא טורח לציין שאותה העין השביעית שאתה לוקח את התחקיר שלה כתורה מסיני – מתנגדת לחוק הבזוי והמריח מסירחון שלך.

אתה אומר שישראל היום ריסק את השוק של העיתונים בארץ, מה זה עניינך בכלל? שהמתחרים – יתחרו, ואם לא מסוגלים לעמוד בתחרות – שיסתגלו! למה שאתה תקבע את חוקי השוק? את חוקי התחרות? אסור שישראל תהיה מדינה סוציאליסטית פרמיטיבית כפי שאתה רוצה. אתה מתערב בשוק העיתונים רק כאשר החברים האידיאולוגים שלך מפסידים. כל מה שזה מוכיח לנו זה שאתה לא מתנגד להפצה של עיתון בחינם – זה רק התירוץ שלך. ההתנגדות שלך היא נטו אידאולוגית כנגד מי שלא מלטף אותך! זה אותו עיקרון שמאלני של סתימת פיות. הגישה הדוחה הזאת של השתקת המתחרים, גישה שבה שותפות כל מפלגות השמאל הישראלי לדורותיו. אתה הדוגמה המובהקת ביותר לגישה הצבועה הזאת.

כל מי שאתה רוצה לדאוג לו זה לחבריך מהעיתונים מטעמך. לא אכפת לך מהציבור, לא נבחרת בשביל הציבור, אתה לא שם באמת בשביל לשרת אותו.. נבחרת בשביל להגן על האינטרסים של חבריך מהארץ, מידיעות אחרונות, מערוץ 10 וכל שאר הטינופות. שום דאגה לשום ציבור. מאותה סיבה בדיוק ניסית לסגור גם את ערוץ 7 – הוא פשוט לא מספיק בוגד בעם ישראל בשבילך.

ועוד חוצפן כמוך מדבר על זה שצפון קוריאה תבוא ללמוד משלדון אדלסון איך מפיצים עיתונים בחינם. ממך איתן כבל – ילמדו איך דורסים רגל בשוק אקטיבי ומחזירים אותו לתקופות עלובות שבהם יש רק דעה אחת בלבד. ממך – ילמדו איך פוגעים במבנה שוק של עיתון בישראל. ממך – ילמדו מה זאת צנזורה וסתימת פיות.

אתה מדבר על הון ושלטון? חתיכת צבוע. על ראש הגנב בוער הכובע. לא אתה זה שמגיע ממפלגת העבודה? שבתקופת שלטונה בלי פנקס אדום עלוב בכיס לא הייתה לך אפשרות לעבוד?! אתה ומפלגתך – אלו שדומים לצפון קוריאנים.

אנחנו לא זקוקים לחינוך מבוגד כמוך איתן כבל. תחזור בבקשה לחור ממנו יצאת. אתה פוליטיקאי מושחת וטוב לא יצא ולא ייצא ממך לעולם.

One comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *