מצבור גדול של זיקוקים ואמצעי לחימה אותר בבית ערבי בירושלים

כל עוד שיש מיליוני ערבים בארץ ישראל ששונאים אותנו ושרוצים להשמיד את מדינת ישראל ועם ישראל, אין סיכוי לשקט או ביטחון.

הנה מאמר מהעיתון האנטישמי "הארץ" יש"ו:

כוח של משטרה ומג"ב חשף הערב (ראשון) מצבור גדול של זיקוקים ואמצעי לחימה בבית בסילוואן. תושבי סילוואן דיווחו על כמות גדולה מאוד של שוטרים שפשטו על השכונה. השוטרים הגיעו לבית שעל פי מידע מודיעיני היה בו מצבור של נשק ובסיוע יחידת הכלבנים של מג"ב ערכו חיפוש בבית. לאחר זמן קצר מצאו השוטרים עשרות בקבוקים המכילים גולות שמיועדים לידוי, מאות זיקוקים, אקדחי אוויר וציוד החשוד כגנוב. אדם אחד עוכב לחקירה ונערכים חיפושים אחר חשוד נוסף, בעל הבית.

זיקוקים שאותרו

זיקוקים שאותרו. צילום: חטיבת דובר המשטרה

במשטרה מזהים זה תקופה ארוכה את זיקוקי הדינור שנורים על ידי המפגינים לעבר השוטרים כאחד האיומים החמורים על השוטרים בהפרות הסדר במזרח ירושלים. המפכ"ל יוחנן דנינו הורה הערב על הקמת צוות שיבחן את כל נושא הייבוא, המכירה וההפעלה של הזיקוקים. רוב הזיקוקים המופעלים בהפגנות מיובאים לארץ כחוק ונמכרים בגלוי. במשטרה מבקשים עתה לשנות את הוראות החוק כך שהזיקוקים יוכנסו תחת ההגדרה של "חומר נפץ מסוכן" שייאסר בייבוא.

אף על פי כן, היום היה יום שקט באופן יחסי במזרח ירושלים. בעיר עדיין פרוסים כוחות משטרה גדולים מאוד. בשעות הבוקר נערכו שוטרים רבים באזור הר הבית מחשש להפרות סדר סביב עליתו של חבר הכנסת משה פייגלין לביקור בהר הבית, אך מלבד צעקות לעברו עבר הביקור בשקט. מאוחר יותר עוכבו לחקירה ארבעה צעירים יהודים שהתעמתו עם שוטרים לאחר שניסו לעלות להר הבית דרך שער האריות. הם עשו זאת לאחר שלטענתם עוכבו שלא לצורך בכניסה דרך שער המוגרבים, השער היחיד בו מותרת כניסה ליהודים.

בהמשך היום יידו פלסטינים אבנים לעבר אוטובוס ברחוב סולטן סולימאן. נזק נגרם לשמשה אך לא היו נפגעים. בנוסף, שני צעירים פלסטינים נתפסו לאחר שיידו אבנים לעבר מכוניות בשכונת ארמון הנציב.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *