איזה פחדנים. אביגדור ליברמן ומשרד הביטחון מתנצלים לברק חוסיין אובמה: "לא השווינו בין הסכם מינכן לאירן"

בס"ד

עכשיו שר ה"ביטחון" אביגדור ליברמן ומשרדו חוזרים בהם מהצהרתם שהסכם הגרעין עם איראן כמו הסכם מינכן עם היטלר – למרות שאין שום ספק שההסכם שעוזר לאיראן הנאצית לפתח פצצות גרעיניות הוא כן כמו ההסכם במינכן עם היטלר. אבל מאחר שראש הממשלה ביבי נתניהו נכנע לגמרי לברק חוסיין אובמה וגינה את דברי ליברמן על הסכם הגרעין, היה ברור שגם ליברמן יתקפל לגמרי.

אז תבינו את המצב: לא רק שממשלת ההפקרות של נתניהו, ליברמן, בנט ודרעי מאפשרים לאיראן לפתח פצצות גרעיניות אלא שמעתה אסור אפילו לומר את האמת לגבי הסכם הכניעה עם איראן. אין גבול לפחדנות, לפייסנות, להפקרות ולגלותיות של ממשלת נתניהו-ליברמן-בנט-דרעי.

Avigdor Lieberman in gay colors

הנה מאמר מערוץ 2 הבוגדני:

משרד הביטחון: "לא השווינו בין הסכם מינכן לאירן"

משרד הביטחון תקף את מדיניות אובמה – וכעת פרסם הבהרה: ביום שישי הוציא משרד הביטחון הודעה זועמת על דבריו של הנשיא האמריקני אובמה בנוגע להסכם הגרעין, וטען כי מדובר ב"הסדר מזיק" ואף ציין כי "הסכמי מינכן לא מנעו את מלחמת העולם השנייה". הדברים לא פורסמו על דעת ראש הממשלה, ובכיר בלשכתו שוחח בנושא עם שגריר ארה"ב. הערב (שלישי) פרסם המשרד הודעה נוספת בה נטען בתקשורת יוחסה "משמעות שגויה" לדברים.

ההודעה פורסמה בעקבת הבנה בדרגים הביטחוניים שההודעה התפרשה כחוצפה, גסות רוח וסטירת לחי – ולכן בחרו להאשים את התקשורת. "מדינת ישראל ומערכת הביטחון הישראלית ימשיכו לעבוד בשת"פ הדוק ומלא עם ארצות הברית, מתוך הערכה עמוקה וכבוד הדדי", נכתב בהודעה. "ישראל נותרה מודאגת עמוקות מכך, שגם לאחר הסכם הגרעין עם איראן, ההנהגה האירנית ממשיכה להצהיר כי יעדה המרכזי הוא השמדת מדינת ישראל וממשיכה לאיים על קיומה של ישראל במלים ובמעשים".

עוד הדגישו במשרד הביטחון כי "ההבדל בין עמדת ישראל לזו של ארה"ב בנושא זה אינו פוגם באופן כלשהו בהערכתנו העמוקה לארה"ב ולנשיא ארה"ב על תרומתם האדירה לביטחונה הלאומי של ישראל ולחשיבות העצומה שאנו מייחסים לברית האיתנה בין שתי המדינות. ההודעה מיום שישי לא נועדה לעריכת השוואה ישירה, לא מבחינה היסטורית ולא מבחינה אישית. אנו מצטערים אם היא פורשה אחרת".

המשרד שב והדגיש את התנהלות אירן שממשיכה לאיים על ישראל בפיתוח מואץ של טילים, מקיימת קריקטורות להכחשת השואה, מקדמת טרור ועורכת תערוכות בהם נכתב על טילים "למחוק את ישראל". עוד נכתב בהודעה כי "גם אם אירן מקיימת את הסכם הגרעין, מדיניותה הגלויה והרשמית לחתור להשמדת ישראל שוללת את הלגיטימיות שלה בקרב הקהילה הבינלאומית". במשרד ציינו בדאגה שמנהיגים פוליטים וכלכליים מרחבי העולם מקדמים עסקים בטהרן – וחלק מהרווחים מושקעים בהתעצמות צבאית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *