73% מהדתיים: יחסים חד-מיניים הם סטייה

בס"ד

נפתלי בנט, בנימין נתניהו ואביגדור ליברמן אומרים לנו שההומואים נורמלים לחלוטין ועלינו לתמוך בהם. אבל הרוב המכריע של הדתיים בארץ ישראל לא מסכימים עם הפוליטיקאים המושחתים האלה. הנה מאמר מהאתר NRG:

gay7

הארגונים הגאים מפעילים "משטרת מחשבות", יחסים הומוסקסואליים הינם סטייה מדרך הטבע וניתנים לשינוי ולריפוי – כך עולה מתשובות המגזר הדתי על סקר שערך מכון הסקרים "מסקר" על רקע ההתבטאויות האחרונות של רבנים בציונות הדתית, בהם '"נאום הסוטים" של הרב יגאל לוינשטיין ורבנים נוספים. בסקר, שנערך בשבוע שעבר, השתתפו 440 בני ובנות הציונות הדתית, מכל חלקי האוכלוסייה הדתית ומכל רחבי הארץ.

73 אחוזים מבני הציונות הדתית סבורים כי יחסים שאינם בין גבר לאישה, כלומר יחסים חד-מיניים, הינם סטייה מדרך הטבע. 32 אחוזים מהנסקרים אף הגדילו וענו כי הם מסכימים עם האמירה לפיה נטייה חד-מינית, כמו כל יצר אחר, ניתנת לשינוי ול"ריפוי".

למעשה, גם בפילוח בין גווני הדתיים השונים נרשמת תמימות דעים בנושא. כך, קבעו 64.5 מבני הציונות הדתית הליברלית כי יחסים שאינם בין גבר לאישה הינם סטייה מדרך הטבע, אחוז כמעט זהה של 64.6 אחוזים מבני הציונות הדתית הקלאסית קבעו כי הם מסכימים עם קביעה זו, ובקרב בני הציונות הדתית התורנית (חרד"לים) קבעו 93 אחוזים כי הם מסכימים איתה.

על רקע המתקפות מצד ח"כים ואישי ציבור על רבני הציונות הדתית בשבועות האחרונים, בהן גם המתקפה נגד הרב לוינשטיין ואיומים כי התקצוב למכינת בני דוד בעלי יבוטל בשל דבריו, ענו 68 אחוזים מהנסקרים כי ישנה "משטרת מחשבות" מכוונת המופעלת מצד הארגונים הגאים למיניהם. נתונים אלו תואמים התבטאויות קודמות של בני הציונות הדתית לפיהן הם נתונים למתקפה מתוכננת היטב מצד ארגונים אלו.

שאלה נוספת ומשמעותית בסקר נוגעת לדיון הפנים-מגזרי באשר לטיפול בנושא ההומואים הדתיים. בשנים האחרונות דנים במגזר באופן אינטנסיבי בתופעה, כשחלקים מהציונות הדתית מאמינים כי ישנה אפשרות לעשות טיפולי המרה. אחת האופציות המועדפות הינה להכיר בתופעת ההומואים הדתיים, אך מנגד לדרוש מהם לא לממש את נטייתם. כך, בסקר קבעו 54 אחוזים מהדתיים כי "הומו דתי חייב לחיות עם נטייתו ולא לממשה, על אף הקושי וההשלכות שנובעות מכך".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *