נפתלי בנט מגנה את דברי הרב לוינשטיין על ההומואים. בתור שר ה"חינוך", בנט נותן להומואים הרבה כסף ותמיכה.

בס"ד

שר ה"חינוך" (באמת שר הליכלוך) נפתלי בנט תומך בהומואים בהתלהבות. במשרד החינוך, בנט הגדיל את התקציב למען ארגון "הנוער הגאה". בנט גם הורה למורים לשטוף להם את המוח של ילדינו בתעמולה על איך זה נפלא להיות הומו ר"ל. כלומר בנט משתמש בכספי הציבור להפיץ הומוסקסואליות.

עכשיו בנט מגנה רבנים כמו הרב יגאל לוינשטיין כי הרבנים אומרים מה שתורתנו הקדושה אומרת לגבי הומוסקסואליות.

בנט המנהיג של מפלגת הבית היהודי, מפלגה שמקבלת את כמעט כל קולותיה בקלפי מבוחרים דתיים. אך בנט מתנגד לערכים של התורה.

מוסר ההשכל: אסור לתמוך בבית היהודי.

gay6

הנה מאמר מהאתר הבוגדני של ערוץ 10:

בנט: "דבריו של הרב לוינשטיין אינם מקובלים עליי, זו לא דרכה של הציונות הדתית"

מדיני-ביטחוני | עודכן 15:02 18/07/2016

עקיבא נוביק
שר החינוך נפתלי בנט הביע מחאה על דבריו של ראש המכינה הקדם-צבאית בעלי, שמתח ביקורת על צה"ל בטענה כי זה מנהל מלחמה מול הציונות הדתית בגיבוי הרמטכ"ל איזנקוט, ושקרא לחברי הקהילה הגאה "סוטים": "אי אפשר לכנות ציבור שלם בכינויי גנאי".

שר החינוך נפתלי בנט מתח ביקורת היום (שני) על דבריו של הרב יגאל לוינשטיין, ראש המכינה הקדם-צבאית בעלי, שאמר בין השאר כי חברי הקהילה הגאה הם "סוטים". בנוסף אמר הרב כי הצבא נגוע ב"בעיה גדולה" שמציגה את המחלוקת הגדולה בציונות הדתית, בין הזרמים החרד"לים והשמרניים לזרמים הליברלים יותר.

"אינני רב, אינני מתיימר להיות גדול בתורה ואינני יכול לפרש הלכה, אך אני יהודי מאמין שאוהב את התורה ומשתדל לחיות על פיה", אמר שר החינוך בעקבות דברי לוינשטיין, "אני יודע שההלכה נועדה לקבוע מה אסור ומה מותר. היא לא נועדה להיות כלי מפלג ולא כלי שמסמן אנשים, זהויות או מגזרים".

"בצלם אלוהים ברא את האדם – לא בתבניות ובהכללות, רק באהבת אדם באשר הוא", הוסיף בנט. "כשר חינוך אני אומר בבירור שילדי ישראל חייבים לדעת שהם כולם אהובים, שאת כולם אנו מכבדים ובמערכת שלנו יש מקום לכל אחד ואחת מהם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *