איילת שקד ואביגדור ליברמן תומכים בגירוש 150 משפחות יהודיות בעמונה

בס"ד

הרוב המכריע של הגירושים של יהודים מאדמתם ומבתיהם התרחש תחת ממשלות הימין המזוייף. כמו כן, הרוב המכריע של הנסיגות מארץ ישראל התרחש תחת ממשלות הימין המזוייף. הימין המזוייף גרוע מהשמאל המוצהר כי ה"ימניים" המזוייפים יותר מועילים לבצע את מדיניות השמאל האנטישמי.

הליכוד, הבית היהודוני, ישראל ביתנו וש"ס כבר גירשו מאות משפחות יהודיות מיהודה, שומרון וירושלים במשך 7 השנים האחרונות והם מתכוונים לגרש עוד 150 משפחות יהודיות מעמונה ח"ו. זה מעולם לא קרה תחת ממשלות השמאל המוצהר כי השמאל פשוט לא מסוגל לבצע את הגזרות.

הנה מאמר מערוץ 10 הבוגדני:

בדרך למשבר בממשלה? עמונה בדרך לפינוי, ליברמן ושקד לא יתנגדו

מדיני-ביטחוני | עודכן 19:27 07/07/2016

רועי שרון וספי עובדיה

פרסום ראשון • מסמך שנחשף מישיבת ממשלה בנושא המאחז הבלתי חוקי, מצביע על תמימות דעים יחסית בהחלטה לפנות – גם בקרב שרי הימין. היועמ"ש: "ממליץ שלא להשלות את התושבים בנושא". עם זאת ההערכה היא, כי ח"כים מהימין המובהק יצאו למאבק שמאיים על שלמות הקואליציה

איום חדש מסתמן על ממשלת נתניהו – הפעם מימין: הערב (חמישי) נחשף לראשונה בחדשות 10 מסמך, על פיו שהמאחז הבלתי חוקי עמונה יפונה עד לסוף השנה.

שרי הימין הצהירו פעם אחר פעם כי כל עוד הם בממשלה, היישוב לא ייהרס. אבל מהמסמך עולה, ששר הביטחון ליברמן, כמו גם שרת המשפטים שקד, הפנימו כבר את העובדה שהמאחז המונה כ-150 משפחות, לא צפוי להישאר במתכונתו הנוכחית.

בעבר קבע בג"ץ כי עד סוף 2016, דינו של המאחז להיות מפונה, כולו, זאת בניגוד לפינוי הקודם, הו נהרסו תשעה בתים בלבד. ביום ראשון האחרון נערכה ישיבה בין כל מקבלי ההחלטות בעניין, בהם שר הביטחון, שרת המשפטים, ראש המנהל האזרחי והיועמ"ש.

בין השאר מתועד במסמך ראש המנהל האזרחי שאמר: "ברור שעמונה לא יכולה להישאר במקומה הנוכחי". שר הביטחון ליברמן אמר כי "יש לבחון אופציה להשארת נוכחות כלשהי במקום", ומדובר ככל הנראה בחווה חקלאית, אך לא בישוב מלא במשפחות כמו היום.

גם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט המשיך באותו הקו. "יש לפעול לאורו של פסק הדין", הוא אמר, אך חיזק את עמדת שר הביטחון, וטען כי "ניתן לבחון השארת חווה חקלאית במקום". בנוסף אמר מנדלבליט, כי "הוא ממליץ שלא להשלות את התושבים בנושא".

אם אכן יצא הפינוי לפועל, הוא ללא ספק ייצר משבר קואליציוני. בבית היהודי אף הבהירו בעבר, כי החלטה שכזו תגרום לפירוקה של הממשלה. למרות זאת, נראה כי השר בנט חותר בתקופה האחרונה לכיוון יותר ממלכתי ופחות סקטוריאלי. לא בטוח שזה כשלעצמו יספיק, כיוון ששרי תקומה, הסמן הימני ב"בית היהודי", עלולים לפעול גם בתוך המפלגה וגם כלפי שרי הימין המובהקים, במטרה לחבל בכוונת הפינוי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *