ה"מטפלות" הפיליפיניות: לא רק טיפול סיעודי

טקס ההטבלה לנצרות שפוצץ ונמנע על ידי בנצי גופשטיין פעילי ארכון להב"ה בראשון לציון העלה לדיון נושא חשוב שכלל לא מקבל ביטוי בשיח הציבורי בישראל: המעורבות של העובדים הזרים מהפיליפינים בארגוני המסיון הנוצרי בישראל.

זה הפך לנורמה מקובלת ורצויה בישראל: כשההורים הופכים לסיעודיים, הילדים (שלרבים מהם אין את הזמן להקדיש להוריהם) ממהרים לייבא ארצה מטפלת זרה על מנת שזאת תטפל בהוריהם ותקדיש להם את תשומת הלב (הפיזית והנפשית) הדרושה.

רוב המטפלות הסיעודיות בישראל מגיעות מהפיליפינים – מדינה נוצרית קאתולית.

בעבר כבר הזהרנו לא אחת מהמעורבות של העובדות הפיליפיניות בארגוני המסיון בישראל. עובדה אשר הופכת את המטפלות הללו למסוכנות ביותר משום שההשפעה הנפשית שיש להם על הורינו היא כמעט מוחלטת, ומטפלת פיליפינית אשר רוצה לשכנע קשישה יהודייה (אשר מרגישה שננטשה על ידי משפחתה) להתנצר תוכל לעשות זאת ללא קושי גדול מדי, ולראיה שמענו את דבריו של בנצי גופשטיין שהעיד בראיון ל"ערוץ 7" כי מי שהוביל את הקשישות היהודיות שהיו אמורות לעבור את הטקס המסיונרי היו המטפלות הפיליפיניות שלהן, וסביר להניח שהכל ללא ידיעת משפחת הקשישה.

אבל סכנת המסיון היא לא הסכנה היחידה מהעובדות הזרות המגיעות מהמדינות הנוצריות.
כבר נחשפנו בעבר למקרים בהם מטפלות פיליפיניות, אשר עשו הכל כדי לקבל אזרחות ישראלית, פיתו גברים ממשפחות הקשישים בהם הן מטפלות. במקרים המזעזעים יותר היו מקרים בהם המטפלת ניסתה לגרום לקשיש בו טיפלה "להתחתן" עימה כדי שזו תקבל תעודת זהות וכך תוכל להישאר בארץ (ומי שלא מצליחה לתפוס גבר מהמעגל המשפחתי הקרוב מוצאת אותו בסופו של דבר בחוץ, ואלפי גברים ישראלים כבר "סידרו אזרחות" לפיליפיניות אשר נמצאות איתם בקשר רומנטי).
ובנוסף יש לציין שרוב הקשישים והקשישות אשר מטופלים על ידי אותן מטפלות נמצאים במצב נפשי אשר לא מאפשר להם להתנגד למטפלת, כך שגם אם הקשישים ירצו לספר לבני משפחותיהם על המתרחש בבית, הם לא יעשו זאת עקב הפחד מהמטפלת, ולא אחת שמענו על אלימות שהופעלה מצד המטפלות נגד הקשישים בהם היא אמורה לטפל.

עובדים זרים מהפיליפינים בכנסייה מאולתרת בחדר מדרגות

עובדים זרים מהפיליפינים בכנסייה מאולתרת בחדר מדרגות

פיליפינית נוצרייה מצטלמת לצד עץ אשוח שהוצב בקניון בתל אביב

פיליפינית נוצרייה מצטלמת לצד עץ אשוח שהוצב בקניון בתל אביב

לסיכום יש לזכור שכשאנחנו מדברים על פולשים זרים בישראל, ההקשר הראשוני הוא לפולשים מאפריקה אשר מהלכים אימה ברחובות הערים בהם הם חיים בריכוזים גבוהים, אבל לצד האיום המוחשי והרעשני מצד הפולשים מאפריקה ישנו האיום השקט שלו אנחנו כמעט ולא מודעים, והוא לא נמצא ברחובות דרום תל אביב, אלא נמצא אצל חלקנו בבית ומטפל בהורינו הקשישים אשר לא מסוגלים להגן על עצמם (נפשית ופיזית).

וחשוב לזכור שבדומה לכל תחום אשר מהווה סכנה לעם ישראל, מנגנון התעמולה השמאלני עושה הכל כדי לסייע לפולשים להישאר בישראל ולהתאזרח, כאשר מירב כתבות התעמולה מתמקדות בילדי הפולשים אשר נולדו כאן.

אז בהתאם למצב העגום בו אנחנו נמצאים, תשמעו לעצתו של בנצי גופשטיין ותשמרו על ההורים שלכם!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *