סגן הרמטכ"ל יאיר גולן משווה בין גרמניה הנאצית לישראל! נתניהו אומר שהוא סתם "שגה".

בס"ד

האמת היא שדוקא אויבי ישראל הם הם הנאצים של דורנו, כולל היהודונים שמשתפים פעולה איתם.

אז חיי חיילי צה"ל בידיים של אנטישמי מרושע כמו יאיר גולן. ביבי נתניהו ומשה יעלון כמובן לא עושים כלום נגדו.

Yair Golan who compares Nazi Germany and Israel with Moshe Yaalon1 - Copy

הנה מאמר מהאתר הבוגדני NRG:

נתניהו דרש מיעלון הבהרה לדברי סגן הרמטכ"ל

ראש הממשלה סבור כי האלוף גולן שגה כאשר השווה בין גרמניה הנאצית לישראל 2016. הוא דרש משר הביטחון להוציא הודעת הבהרה לדבריו.

גורמים בלשכת ראש הממשלה אומרים כי נתניהו סבור שסגן הרמטכ"ל יאיר גולן שגה בדברים שאמר בטקס יום השואה כאשר השווה בין גרמניה הנאצית לבין דברים הנעשים היום במדינת ישראל. לדבריהם נתניהו שוחח עוד במהלך הלילה עם שר הביטחון יעלון, הבהיר לו את עמדתו ודרש ממנו כי האלוף גולן יוציא הודעת הבהרה.

אמש מתח גולן ביקורת חריגה על ישראל כשאמר במהלך נאומו בטקס במכון משואה בתל יצחק כי "אם יש משהו שמפחיד אותי בזיכרון השואה, הוא זיהוי תהליכים מעוררי חלחלה שהתרחשו באירופה בכלל ובגרמניה בפרט, אז לפני 70 שמונים ותשעים שנה – ומציאת עדות להם כאן בקרבנו היום ב-2016". הוא הוסיף: "הרי אין קל יותר ופשוט יותר לשנוא את הזר אין יותר קל ושפוט מלעורר חרדות ומלהלך אימים. אין יותר קל ופשוט מהתבהמות, התקרנפות והתחסדות".

גולן אמר עוד בנאומו: "השואה בעניי חייבת להביא אותנו להרהורים עמוקים בדבר אחריותה של מנהיגות ושל חברה. השואה חייבת להוביל אותנו לחשיבה יסודית על איך אנחנו כאן ועכשיו דואגים לגר ליתום ולאלמנה, ואלה שדומים להם. השואה חייבת להוביל אותנו לחשיבה אודות חיינו הציבוריים ועוד יותר מכך היא חייבת להוביל את כל מי שיכול – ולא רק את מי שרוצה – לשאת באחריות ציבורית".

עוד אמר סגן הרמטכ"ל "ביום השואה ראוי לדון ביכולתנו שלנו לעקור מקרבנו ניצנים של חוסר סובלנות, ניצנים של אלימות ניצנים של הרס עצמי בדרך ההידרדרות המוסרית. למעשה יום השואה הוא הדמזנות של חשבון נפש . יום הכיפורים הוא יום חשבון הנפש הפרטי, אז ראוי והכרחי שיום השואה יהיה יום חשבון הנפש הלאומי".

הוא התייחס למשפטו של החייל אלאור אזריה, שירה במחבל מנוטרל בחברון. לדבריו: "לפני מספר שבועות עלה לדיון ציבורי עניין טוהר הנשק. ברצוני לומר לכם מספר מילים בסוגיה זו. חריגות בשימוש בנשק פגיעה בטוהר הנשק אירעו בתולדות צה"ל מאז היווסדו. גאוותו של צה"ל מאז ומעולם נסובה סביב יכולתנו לתחקר אירועים קשים ללא משוא פנים, לתחקר התנהגות בעייתית באומץ, וליטול אחריות מלאה על הטוב אך גם על הרע והפסול".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *