ממשלת הזדון של נתניהו, יעלון, בנט ודרעי שר"י מאריכה את המעצר האנטי דמוקרטי של הגיבור מאיר אטינגר בארבעה חודשים נוספים

בס"ד

"מעצר פוליטי באגף השמור ביותר"

שר הביטחון האריך את מעצרו של פעיל הימין מאיר אטינגר בארבעה חודשים נוספים. רעייתו מספרת לערוץ 7 על תנאי מעצרו.

שמעון כהן, כ"ב בשבט תשע"ו, 01/02/16 16:11

Meir Ettinger4

היום הוא יומה ה-14 של שביתת הרעב שאותה מקיים פעיל הימין מאיר אטינגר, הנתון במעצר מנהלי מזה תקופה. שר הביטחון יעלון האריך את מעצרו בארבעה חודשים נוספים.

ביומן ערוץ 7 שוחחנו עם רעייתו מוריה המספרת על התנאים הקשים בהם מוחזק בעלה מבלי לדעת על שום מה הוא עצור.

בראשית דבריה מציינת מוריה אטינגר כי על אף שבעלה איבד את הכרתו לפני מספר ימים כעת הוא "מרגיש טוב ברוך ה'. הוא מתעלף מדי פעם. יש לו חולשה אבל יחסית למי ששובת רעב 14 ימים הוא בסדר". על אירוע אבדן ההכרה היא מספרת כי כאשר התעורר וביקש את עזרת הסוהרים בחרו אלה לצחוק עליו, "זה נורא הצחיק אותם. כנראה אם זה היה ערבי זה לא היה כל כך מצחיק".

בדבריה מדגישה אטינגר שוב ושוב כי בעלה אינו מוחזק במעצר בשל פרשת דומא שכן הוא עצור כאמור מזה כחצי שנה.

"הוא שובת רעב במחאה על תנאי כליאתו באגף השמור ביותר בארץ עם האנשים הכי מסוכנים בארץ, אנשים שהורשעו על המעשים הכי חמורים שיש, אנשים הכי מסוכנים שיש, אנשים מארגוני פשע וטרור. הוא נמצא שם באגף הזה בלי משפט. רוצים כעת להאריך לו את המעצר. אנחנו בטוחים בה' שהוא ישתחרר, אבל אנחנו יודעים שצריך לעשות השתדלות כדי שהוא השתחרר".

"אני יודעת שהרעיונות של בעלי הם רעיונות מיוחדים, שלא כל אחד יכול להזדהות איתם במאה אחוז, אבל כל מי שהארץ והתורה יקרה לו אם הוא ישמע את הדברים של בעלי בלי הסילופים והדמוניזציה שעושים לו, ברור לי שיזדהה איתו. זו משטרת מחשבות, לשים אדם בכלא בגלל הדעות שלו".

ממשיכה אטינגר ומציינת כי "כל הרעיונות שלו הם בהתייעצות עם דעת תורה, בעיקר של הרב יצחק גינזבורג ממנו הוא יונק את הרעיונות שלו ומנסה להיות השופר שלו. לכלוא על דעות זו שערורייה וזה לא יהודי. עשו לו עוול גדול כשעשו אדם עדין ואכפתי למפלצת איומה. אני יכולה לצטט ציטוטים מעיתונים, שפכו את דמו. צריך למחות על שפיכות הדמים הזו שהיא זו שמאפשרת את המעצר הפוליטי שבו הוא נמצא".

"גם השב"כ עצמו, ידוע לנו, תדרך את אנשי התקשורת איך לצייר את המעצר הזה ולהמציא המצאות ולהגדיר אותו כיעד מספר אחד. זה מראה לנו שמדובר במעצר פוליטי ולא מעצר משפטי. הבעל שלי לא אשם בשום דבר שמצדיק ישיבה בכלא", אומרת אטינגר.

עוד ממשיכה אטינגר ומתארת את תנאי מעצרו של בעלה שרק בעקבות שביתת רעב קודמת קיבל אפשרות לנהל שיחות בטלפון עם בני משפחתו הקרובים בלבד. לפני שפתח בשביתת הרעב הנוכחית ניתנה לו אפשרות לביקור אחת לשבועיים, ביקור בן חצי שעה בהשגחת סוהרים דרך זכוכית ועל ידי טלפון בלבד.

"רוב האסירים נמצאים באגפים פתוחים עם אסירים אחרים ובתנאים שבהם ניתן לצאת לחצר. בעלי נמצא באגף הפרדות ארציות. זה האגף הקשה ביותר בארץ, לאסירים שהואשמו בעברות הכי קשות – אנשים שנמצאו אשמים בכמה מקרי רצח, אנשים שארגנו הרבה מעשי שוד ופריצות. בידוד מוחלט. הוא בחדר לבד. אי אפשר לשתוק על דבר כזה. אנחנו אחים".

"ברור לנו שהכול בידי ה'. ברור לנו שכל אנשי הביטחון והשב"כ הם כלום ורק ה' יכול לקבוע והכול בידיו, ויחד עם זה יש חובה לכל יהודי לעזור ליהודי בצרה ולעשות ככל שהוא יכול", אומרת אטינגר ובאשר למצב רוחו של בעלה, עליו היא לומדת משיחותיו של בעלה עם עורכת דינו, האדם היחיד שאתו הוא יכול לשוחח, "אני יודעת שהוא בשמחה ואמונה וביטחון בה'. יש לנו רגעים שקשה לנו אבל מאיר הוא אדם שמח וגיבור גדול ולא קרוב להישבר או להיות עצוב".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *