"טעות בזיהוי": אוטובוס של שמאלנים נרגם באבנים על ידי ערבים בחברון

אוטובוס של ארגון השמאל הקיצוני, "שוברים שתיקה", נרגם היום (שישי – י"ג בטבת תשע"ו, 25/12/2015) באבנים במהלך סיור בדרום הר חברון.
ארבע עובדות של הארגון נשרטו קלות וחובשי מד"א שהגיעו למקום העניקו להן טיפול רפואי ראשוני בזירה. אחד מחלונות האוטובוס התנפץ ושברי זכוכית התפזרו בין המושבים.

אחד מהיהודים המתגורר בקריית ארבע שהגיע לזירה מעט לאחר האירוע החל להתעמת עם אנשי הארגון והטיח לעברם: "אני מבסוט שסוף סוף תרגישו מה אנחנו אוכלים פה מהטרור. אתם באים לעודד את הטרור פה ואתם נותנים לו רוח גבית. סוף סוף תרגישו מה זה טרור".

אחד מפעילי הארגון הגיב לו, ואמר כי "הכיבוש אשם בטרור", בתגובה הגיב להם היהודי: "אחרי שעושים לכם את זה אתם מעזים לומר כיבוש? למה אתם באים לכיבוש? הנה עכשיו אתם באים לבקש עזרה מחיילי צה"ל הם הרי פושעי מלחמה, מה אתם מבקשים מהם עזרה?"

כאמור, ארגון "שוברים שתיקה" הוא ארגון ממומן על ידי ממשלות זרות (דרך "הקרן לישראל החדשה") שמהותו היא להמציא שקרים על חיילי צה"ל ולציירם כ"פושעי מלחמה" ברחבי העולם.

הארגון עצמו הגיב לתקרית היום בעמוד הפייסבוק שלו ובהודעה נכתב: "לרווחת כולנו, האירוע הסתיים ללא פגיעות קשות. זו המציאות בשטחים שאותה אנחנו פועלים לשנות. לכן אנחנו שוברים שתיקה"

טעות בזיהוי (האוטובוס שנרגם באבנים היום סמוך לחברון)

טעות בזיהוי (האוטובוס שנרגם באבנים היום סמוך לחברון)

One comment

  • התגובה שלהם ממחישה עד כמה הצביעות חוגגת פה.
    הם רוצים לשנות את המציאות שבה אוטובוסים ישראלים נרגמים באבנים ביהודה ושומרון ומציעים לשם כך לטהר לחלוטין את כל השטח מיהודים. זה נקרא "הסדר שלום".
    אבל כשיהודים מציעים לעשות את ההיפך ולנקות את יהודה ושומרון מערבים (כדי שכל אחד מהם יחזור למקום שממנו הגיעו אבותיו) זה נקרא "הסתה", "גזענות", ו"פאשיזם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *