הערב רב בישראל בדורנו,חיים ועוד איך

אמיר לוי הציג ריבוי ערבים וחרדים כ"בעיה לאומית" בתעסוקה – והותקף

 

זו אחת מהכותרות האחרונות באתר החדשות "גלובס" (אתר חדשות מתון יחסית). בכתבה מצויינת ה"בעיה", והבעיה לפי אמיר לוי היא שבעוד 35 שנה, בשנת 2050 ,הרוב בישראל יהיו חרדים או ערבים.
כמובן שזו אינה הפעם הראשונה שאומרים זאת. אם תחפשו בגוגל תוכלו להיווכח בעצמכם כמה רשמו זאת באתרי החדשות השונים בישראל בשנים האחרונות, והתגובות הם כמובן ברובן מסכימות עם דברי ההסתה והשנאה של אמיר לוי.

כמובן שלגבי הערבים יש אמת בדבר, ולא רק מבחינה כלכלית אלא בעיקר מבחינה בטחונית.

ולכן אשאל שאלה:  מדוע משווים ערבים לחרדים בהשוואה כה שווה וקרה?

התשובה נעוצה בצמד המילים הכך כך נפוץ בלקסיקון היהודי: "ערב רב".

קודם כל נגדיר מהו "ערב רב": ערב רב הם הבעיה הגדולה ביותר של ישראל מאז יציאת בני ישראל ממצרים לפני 3,300 שנים.
הערב רב היו גרים מצריים שמשה רבנו גייר במחשבה טובה לתיקון, וזאת כדי שילמדו ממעשי בני ישראל ויסייעו בתיקון עולם למרות שה' לא רצה בכך ומשה עשה זאת על דעת עצמו.
בפועל הם לא התנקו מתאוותיהם ולא באמת רצו בליבם להיות יהודים, אלא התגיירו לשם יוקרה וכבוד.
הערב רב האלה קלקלו את בני ישראל עד שעשו להם את עגל הזהב בזמן מעמד הר סיני ואמרו להם "אלה אלוהיך ישראל" ומאז עם ישראל חוטא, ויש בעם תמיד אנשים כאלה שלא רוצים להיות יהודים ומקלקלים אחרים.
בדורנו, מאז המהפכה הציוניות, ניתן לזהות הרבה מהם: חלקם אנשי ציבור, הרבה מהם מהתקשורת, חלקם רבנים, אנשי בתי משפט, וגם אנשים רגילים שמהמטרה שלהם להחטיא יהודים פשוטים.

מה שבין היתר נפוץ בהתנהגות שלהם היא סלידה מהדת או מדברי תורה אמיתיים, שנאה לחגים ולשבתות, שנאה למסורת ישראל ולתלמידי חכמים, או לחילופין אם הם "דתיים" כביכול תמצאו בדבריהם ארסיות ומילים קשות ולא מקובלות – מילים שסותרות את הדת.

ויש עוד הרבה לומר אך רובנו מכירים את האנשים בין אם אלה רמי המעלה או הפשוטים שביום יום.

מדינת ישראל הביאה לפה כמיליון גויים במסגרת "חוק השבות". הם ובניהם (חלקם נאו נאצים) מברית המועצות ורוסיה ,וכן גם פולשים מאפריקה, וכל זאת על מנת שהם ישארו רוב במדינה וימשיכו לשלוט על היהודים בארץ ישראל ולהביא אותנו להתאבדויות לאומיות וכדומה.

וכבר במאמר הקודם הצעתי להם לנהוג כחצרוני ולעזוב את הארץ.

מסכימים? חולקים?
אשמח לתגובות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *