צה"ל נהיה מקולקל מאוד אבל לאחר כניסת אייזנקוט המצב מחמיר משמעותית

צה"ל נמצא בבעיות חמורות כבר שנים רבות.
הבעיה השורשית והגרועה מכל היא ניתוק תורת ישראל מהצבא והחלפתו בחוקים המבוססים על הצבא הבריטי. בצבא זה נקרא "תורת הלחימה ורוח צה"ל".
הצבא לכאורה מתחשב בשומרי המצוות אבל בפועל הדבר "נעקף" וקשה מאוד לשמור.

הרמטכ"ל הנכנס גדי אייזנקוט הוסיף אש למדורה שכבר שנים בוערת והורסת כל חלקה טובה, ומאז שהוא נכנס לתפקיד עושה רושם שהוא לא מפסיק לחשוב כיצד לקלקל אף יותר, כאשר לאחרונה הוא ביטל בכבודו ובעצמו את העונש על חייל שהביא לחיילים לאכול "בשר חזיר שהביאה לו אימו" למרות שלא הייתה לכך הצדקה מעשית, ופעל לבטל את השתתפות הרבנים בהשבעת החיילים בכותל ע"י החלפתם ב"קציני חינוך".
הוא אף החמיר את התנאים לקבלת פטור לזקן מטעמי דת, וכרגע הוא גם עובד על מספר חוקים ובניהם:הגדלת השיווין בין נשים לגברים בצבא (כרגע העלאת גיל השירות לבנות בארבעה חודשים עד 2016), מלחמה על כל חייל והחמרת הקריטריונים של הפטורים לשירות הצה"ל, גיוס אלפי חרדים השנה ושילוב גדודי חי"ר של לוחמים עם לוחמות. כל זה ועוד הם רק חלק קטן מתכנוניו של הרמטכ"ל הנכנס אייזנקוט, ועלינו להזהיר מפניו ומפני הקצינים והממשלה שמחממים את המצב, שיקרו לנו אסונות קשים במידה ונמשיך עם הדרך הזאת.

אחת מהבעיות הקשות ביותר לצערנו היא גיוס רב כמותי ללא הבחנה של כל הבא ליד, וגיוס נשים לצה"ל ובעיקר לתפקידים שבהם הקירבה בין חיילים לחיילות היא צמודה. כל אלו נוגדים לחלוטין את תורת ישראל האומרת ש"לֹא יִהְיֶה כְלִי גֶבֶר עַל אִשָּׁה"

וכן להפך עם גבר שמתדמה לאישה, הפסוק בספר דברים (כב, ה') מסיים בדבר "כי תועבת אדני אלהיך כל העושה אלה", וכן על נושא הגיוס הכללי שיש בניהם הרבה אנשים שלא מאמינים בתורת ישראל או שאפילו גויים,בפסוקים שמדברים על יציאת צבא ישראל למלחמה רשום "כִּי יְהוָה אֱלֹהֶיךָ מִתְהַלֵּךְ בְּקֶרֶב מַחֲנֶךָ לְהַצִּילְךָ וְלָתֵת אֹיְבֶיךָ לְפָנֶיךָ וְהָיָה מַחֲנֶיךָ קָדוֹשׁ וְלֹא יִרְאֶה בְךָ עֶרְוַת דָּבָר וְשָׁב מֵאַחֲרֶיך".
מתי שאנו קדושים ("כִּי יְהוָה אֱלֹהֶיךָ מִתְהַלֵּךְ בְּקֶרֶב מַחֲנֶךָ לְהַצִּילְךָ וְלָתֵת אֹיְבֶיךָ לְפָנֶיךָ וְהָיָה מַחֲנֶיךָ קָדוֹשׁ") אז הקב"ה שומר עלינו אבל מתי שלא (לא עלינו שיש דבר ערווה) "וְשָׁב מֵאַחֲרֶיךָ". את הדבר הזה ראינו טוב מאוד בצוק איתן האחרון שהמדינה והצבא געשו על קריאת מח"ט גבעתי "עם מכתב השמע ישראל" וקיבלנו בעקבות כך עונש כבד מאוד מאלוקים (מצב כלכלי שפל מאוד, מיליוני אזרחים בטווח טילים, ועשרות הרוגים וכשלון רב) וכל זאת בהנחה רבה כדי שנשנה את המצב.

אנו בימין האמיתי כמובן קוראים לחיילי צה"ל לא לשתף פעולה עם אנשים מהסוג הזה ולהמנע כמה שיותר מכל דבר כזה שמתחיל ככה ויכול להסתיים רע כגון בפקודת "גירוש" ,היכונו למלחמה הבאה.

בצבא מתכננים יותר נשים לוחמות בצה"ל והארכת השירות כאקט "שיווין", אך לא חושבים על הנזק שנגרם כשבנים ובנות מפקדים ומפקדות נמצאים יחדיו לאורך זמן.

קצין חינוך ראשי תא"ל פז צוק: מתנגד בתוקף ליהדות בצבא

 

כל מדינת ישראל וערכי צה"ל התבססו על התנ"ך. מה יקרה לצבא במידה ויזרקו הכל? האם מנהיגי הציונות היו מתהפכים בקברם על כך?

 

 

One comment

  • צבא מתיוון של מדינה מתיוונת. עדיף לבחורי ישיבות לא להתגייס כלל. הרבי מליובאוויטש אמר שמי שסוגר את הגמרא כדי להתגייס הוא עריק. עריק מתפקידו האמיתי. כפי שלדוד המלך היה את יואב בן צרויה כשר הצבא, והניצחונות היו בזכות שניהם, הלחימה של יואב והתורה של דוד. כך גם היום מנצחים בזכות התורה הקדושה ומי שבהשגחה פרטית נמנה עם לומדי התורה, אם הוא סוגר את הגמרא כדי להתגייס הוא עריק מתפקידו האמיתי. בפרט שהצבא נלחם ככה ביהדות הרי היום חייל צריך מסירות נפש כדי לשמור על "גאון יעקב" בצבא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *