הקרן לישראל החדשה גאה להציג

ארגון השמאל הקיצוני, "הקרן לישראל החדשה", פירסם את זהותה של הנשיאה החדשה של הארגון: עו"ד טליה ששון ( שתחליף בתפקיד רבאיי רפורמי בשם בריאן לורי).

ששון, אושיית שמאל ידועה, עבדה בפרקליטות המדינה במשך כ-25 שנה, כאשר תפקידה הבכיר ביותר היה ראש המחלקה לתפקידים מיוחדים בפרקליטות המדינה.

היא ידועה יותר לציבור הרחב כמי שחיברה את "דוח ששון" בשנת 2005 למניינם (לבקשתו של ראש הממשלה דאז אריאל שרון), שקבע כי המאחזים היהודיים ביהודה ושומרון הינם בלתי חוקיים וכי יש להחריבם.
יש לציין כי בשנת 2012 למניינם פורסם דו"ח אחר, "דוח אדמונד לוי", שקבע כי ההיפך הוא הנכון: שיהודה ושומרון אינם שטחים כבושים וכי לישראלים מותר לבנות בהם.

פעילותה של ששון לא נגמרת רק בתחום המשפטי.
במהלך השנים היא כיהנה כחברת הנהלה של ארגוני שמאל כגון  "המועצה לשלום ובטחון", חברת המועצה הציבורית של "יש דין", ופעילה במטה "יוזמת ז'נבה".

עם היוודע על דבר מינויה הודתה ששון למי שבחר בה, וגם הצהירה כי הקרן תמשיך בהנהגתה לממן ארגונים שונים שמטרתם "לשמור על זכויות אדם" (דהיינו להתנכל ליהודים ולתמוך באוייביהם):
"אני מבקשת להודות לחברי הועד המנהל של הקרן החדשה לישראל על האמון שהביעו בי עת שבחרו אותי לנשיאת הקרן החדשה לישראל. ארגוני זכויות האדם וארגוני השינוי החברתי בישראל הפכו במשך השנים לכוח מוביל ומשמעותי לקידום החברה האזרחית בארץ, וזאת בין השאר בזכות תמיכת הקרן החדשה לישראל. הקרן תמשיך לסייע להקמתם, לצמיחתם ולתפקודם של הארגונים. הקרן גם תמשיך לעמוד בחזית המאבק לשוויון, הסולידריות החברתית והגנת זכויות האדם והמיעוטים בישראל".

מהפרקליטות לנשיאות הקרן לישמעאל (טליה ששון)

מהפרקליטות לנשיאות הקרן לישמעאל (טליה ששון)

לאור העובדה שטליה ששון היא עורכת דין, ובכירה לשעבר בפרקליטות המדינה, יהיה מעניין לראות כמה תגדל "תכנית המשפטנים", במסגרתה מעניקה הקרן מלגות לימוד בארה"ב לעורכי דין צעירים.
ידוע כי רבים מבוגרי התכנית הנ"ל כבר השתלבו בפרקליטות המדינה, כאשר התכנית הגדולה היא להכשיר את שופטי בג"ץ הבאים, ולשמר את שלטון השמאל דרך בתי המשפט.

One comment

  • שיטת השליטה בבג״צ – לשם הם חטרו כול השנים והגיעו לשם כשהימין ישן נרדם בשמירה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *